Onderzoek naar snijbloemen

Plaats hier de felicitaties aan de jarige Palmvrienden of maak een praatje over andere zaken dan exotische planten.

Re: Onderzoek naar snijbloemen

Berichtdoor homer op 02 nov 2013 09:59

Is het geen appels met peren verglijken?! Bloemen worden meestal gekocht om iets te vieren of te troosten, bedanken enz enz , kortom bloemen zijn emotie ! En dan zijn er nog een heleboel mensen die voor een paar euro gezelligheid willen neer zetten ! en dat een een bloem of een bos bloemen gewoon heel mooi kan zijn!
dus wat een zuinig gezeur dat je liever een een plant koopt! doe is gek een haal voor een paar euro een mooie amarillus of iets dergelijks en zet het in een mooie vaas en geniet er gewoon van!

Ps Ik ben een bloemist en het mooie van mijn beroep is dat ik de hele dag mensen blij kan maken met bloemen! en gelukkig zijn er een heleboel mensen die dat wel worden!
peter
homer

24 bedankjes

Berichtdoor palmgek op 02 nov 2013 10:24

Heeft niets met zuinig gezeur te maken. Het gaat hier om een voorkeur, welke ik respecteer, wat het ook is.
Não faz mal!

2022 minimum 24,7 - maximum 33,6
2023 minimum 23,9 - maximum 34,0
palmgek

459 bedankjes

Berichtdoor homer op 02 nov 2013 10:47

ik respecteer ieders voorkeur , maar vind het wel zuinig gezeur!
homer

24 bedankjes

Berichtdoor Carlo op 02 nov 2013 11:12

Ik denk dat hier de verkeerde discussie wordt gevoerd, Danny vroeg enkel om zijn enquête in te vullen. Maar goed, ik wil mijn mening ook best geven. Ik koop wel regelmatig een bossie voor het vrouwtje en dat wordt zeker gewaardeerd. Ik houdt wel zoveel mogelijk rekening met de seizoenen en dus de binnenhuis temperatuur. Als het warm is in de zomer mot je al zeker geen bloemen kopen want dan zijn ze in een week al weg. Ze staan bij een goede bloemist immers niet voor niets in een koelcel.
Carlo

148 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Felicitaties en gebabbel