Ik heb een mannelijke Leguaan genaamd Mylo. Hij gaat nu langzaam aan naar de 1.50 meter toe, is tammer en slimmer dan een hond, en doet ook nog eens zijn behoefte in een speciaal waterbakje wat je met gemak kan verschonen
Foto van een kleine 2 jaar terug, kan de nieuwe even niet vinden...
Knappe vent die Mylo! en ja leguanen heb ik enige jaren geleden ook nog gehad, was inderdaad net een hondje het mannetje, wilde ook geknuffeld, daar kwam hij voor aanlopen! Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC 2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC 2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC 2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC 2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC 2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Geweldige foto en Mylo poseert er maar mooi voor zie ik. Ik heb op Curacao een wilde leguaan van de verdrinkinsdood gered, ze kunnen best zwemmen, maar het was nog ochtend en ze zaten met een groepje op de rotsen zich op te warmen, toen is een kleine in het water gelazerd en kon niet meer op de rotsen komen, ik hem hem opgepakt en ben naar de kant gezwommen en daar heb ik hem op de rotsen gezet, hij klom als een oude stramme man naar boven.