Mijn Butia capitata in volle grond sinds 14 jaar krijgt dit jaar voor het eerst 2 bloemen. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik het zag maar dit zegt me wel dat de palm het hier duidelijk naar zijn zin heeft en dat ik 'm goed behandel.
Wat leuk om te horen!! Mijn Butia Eriosphata is 2 jaar geleden voor het eerst gaan bloeien (na iets van 12 jaar in de volle grond). Vorig jaar 2 bloemen. Helaas dit jaar niets. Geniet ervan want als de koker openknapt dan komt er een prachtige spectakel uit