Vorige maand in Rotterdam op voor jullie bekend adres

Ik had de helft buiten gezet en andere helft binnen om te kijken wat er van terecht zou komen de eerste keer.
Nu ben ik erg tevreden over het resultaat maar dat is ook wel begrijpelijk met deze buitentemperaturen en ik heb binnen alleen vloerverwarming en constant 22 graden (dag en nacht) in het gehele huis .
Ik heb mij eerst ingelezen is jullie schitterende forum maar vanaf nu twijfel ik wat .
Alles wat buiten staat gaat perfect en hoef ik niks aan te doen tot minimaal de kerst

Maar degene die binnen stonden vind ik te hard groeien de lucht in en ik merk dat ze minder sterk zijn.
Heb daarnet opeens de beslissing genomen om ze buiten in de regen te zetten.
Vragen :
1. Laat ik ze nu lekker buiten of weer snel naar binnen vanavond ?
2. Is de keuze stom geweest om ze net buiten te zetten aangezien ze nu een maand lang 22 graden dag en nacht hebben gehad en nu opeens 12 graden ??
3. Ik had in Rotterdam verschillende palmen gekocht maar er heeft maar 1 palm een "bol" onderaan zitten. Is dit een andere soort palm ?? (Foto 1 ) Ik heb deze nu dus ook nog niet buiten gezet.
Ik dacht dat ik maar 2 soorten had gekocht maar verschillen zijn echt groot tussen de palmen.
Alvast bedankt voor de antwoorden !
Als je iets vreemds ziet of tips heb gooi ze aub in de groep ,alle hulp is welkom
Klaas