orinoco schreef:Ik denk niet dat er veel handelaren zullen zijn die "garantie" op een palm (of wat voor plant dan ook)
zullen geven...Maar misschien,als je er vaak komt,dat er een aangepast prijsje afgesproken kan worden. Meestal "ligt het toch aan jezelf" wordt al gauw gezegd.
Ben
Ik heb dit tc nog niet zo lang geleden ontdekt, toen ik de palmpjes kocht kwam ik er voor de 2e keer

, vandaag teruggegaan en het verhaal van de overleden palmen verteld en hij zei gelijk dat ik mijn 30 euro terug kreeg. Kortom ik heb gelijk weer wat gekocht en ben een dubbele trachy rijker geworden vandaag. De trachy met speerrot, (de minst erge) heb ik verzet. Die staat nu zielig te zijn op een schuine heuvel, beschermd tegen wind en lekker in de zon, schuin zodat ie niet inregent, hopelijk gaat ie nog bijkomen, zijn wortels zagen er goed uit, maar ik vrees het ergste.
Maar goed een andere gezonde trachy rijker dus. Deze gekozen omdat er 2 in een pot zaten, dus 2 voor de prijs van 1 de andere stonden namelijk allemaal alleen in een pot voor dezelfde prijs, ik hou ervan als je verschilende hoogtes hebt. zal snel een pica maken en plaatsen.....