s.janssen schreef:Vinden jullie het niet mooier als deze met meerdere in een pot staan?
Ik ga voor schoonheid Sylvan, solitair vind ik mooier, het is persoonlijk natuurlijk, in de natuur staan ze in clusters maar met genoeg afstand van elkaar!
In potcultuur en zeker als ze te veel licht krijgen [wat ze niet graag hebben] gaat de overlevings molen draaien en gaan ze heel veel nieuwe scheuten aanmaken, wat ten kosten gaat van schoonheid, het wordt een onoverzichtelijk bos de bladeren komen in elkaar te hangen en je moet er met de gieter naast blijven staan!
Turtleboy had jouw idee en creëerde zo'n bos struik wat hem fataal werd, zijn vrouw kreeg genoeg van die jungle en de plant moest de deur uit

Zo'n 15 jaar geleden en had ik de melkkoe net in bedrijf [plant die teveel licht krijgt] maar raakte ik ze niet eens kwijt we waren bijna klaar op een reptielenbeurs en had ik al tegen Bert gezegd dat ik ze onderweg de auto uit zou gooien [ die waren al 2 m hoog] op het laatste moment kwam een man ze toch ophalen

Groet Eduard.