hoi eventueel voor Erna,of andere liefhebbers die het weten natuurlijk waar kan ik van die dikke noppenfolie kopen op rol???? ik lees ook van magnesium toe te dienen aan je palmp als die wat geleig uit ziet ; Gelukkig mijn palm nog niet ,maar het kan natuurlijk wel komen daar de vraag hoeveel magnesium toedienen per lieter of per palm??? en hoeveel keer geef je dat , hoeveel gram per lieter heb gezien dat de boeren bod dat heeft in witte korrels alvast bedankt groetjes toro
hoi Erna , Ja mijn broerwoont in vladslo net achter die stock waar jij koopt in d e gentweg!! maar die noppenfolie die je op die kaders vast maakt doe je dat enkel of dubbel,,Is dat nodig denk je dubbel plaatsen?? vgr toro
Wij maken kaders met enkele noppenfolie, het moet wel de folie zijn met de grote noppen ( er bestaan 2 soorten ). Meestal hebben ze de rollen wel in stock, anders bestellen ze deze, en moet je enkele dagen wachten. Ook bij Delva in Diksmuide hebben ze deze .
Begonnen aan de voorbereidingen van het inpakken van mijn phoenix canariensies , Wat is dat groot , maar zal wel stevig zijn hier alvast al wat fotos komen er nog naar mate de afwerking groetjes
Bijlagen
IMG_4513.JPG (289.92 KiB) 3025 keer bekeken
IMG_4510.JPG (134 KiB) 3025 keer bekeken
zal groot worden
IMG_4518.JPG (177.46 KiB) 3025 keer bekeken
kruisen ingezet voor het verstevegen
IMG_4526.JPG (206.98 KiB) 3025 keer bekeken
die tussen planken ,voor het aanbrengen van de noppenfolie
Denk zolang het niet echt - 0 graden is met een lamp of twee,op de put en onderaan de stam richten ,de rest van de warmte gaat toch omhoog zien wat dat geeft . En als het echt te koud word,met een verwarmings kacheltje ,zo een blazer ,dat moet lukken denk ik
als ik het goed zie dan is het dak plat of niet ? wat ga j als dak gebruiken ? beter is het om dat dak wat af te laten lopen zodat het condens naar de zjkanten loopt en niet in het hart van de plant valt.
Mendelt,als dak gebruik ik betonplex platen van 22 dik en daar tegen aan de onderkant komt nog isolatie platen tegen van 5 dik die worden er tegen gelijmd, dak loopt een beetje af niet veel 15 cm , maar zo op de foto zie je dat niet he ,maar loopt wel wat af