Goedemorgen!
Bedankt voor jullie reacties!! Iedere keer dat er een berichtje kwam dat mijn hoop bevestigde, sprongen de tranen in mijn ogen. Ben een emotioneel wrak als het op mijn exoten aankomt...
De bewoners van de flat achterom leven inmiddels ook mee, aangezien ze me hebben horen gillen toen ik met de speer in mijn handen stond... ''doet ie het, leeft ie?'' Vrienden hebben de opdracht om de palm te knuffelen als ze hier zijn, stichting hart onder de (riem) SPEER!
Dimi: ik heb je raad opgevolgd en de paraplu verwijderd... vind het wel nog wat eng aangezien er naast de speer veel vezels zitten die het zaakje vochtig houden. Als het gaat regenen doe ik de paraplu toch maar weer erboven. Ben als de dood dat het alsnog mis kan gaan!
Ik denk overigens niet dat het een nieuwe methode is, wij stonden met de zaag in de hand toen ik dat kleine puntje onderin ontdekte. Misschien het enige dat wel anders is, zijn de stukjes plastic om de speer lucht te geven om te drogen. Maar ik geef je gelijk, het ziet eruit alsof de palmendokter op huisbezoek is geweest!
Maar goed, hier komen we vandaan:

- 2011
- palm leeft nog 2011b.jpg (285.4 KiB) 3925 keer bekeken
En hier zijn we nu:

- 2012
- Palmboom 007b.jpg (252.52 KiB) 3925 keer bekeken

- 2012
- Palmboom 006b.jpg (243.69 KiB) 3925 keer bekeken
Groet,
Danielle