door Rob op 07 mei 2012 22:08
Wat wel frappant is, is dat bedrijven zo weinig tolerantie vertonen voor kritiek. Ik begrijp dat men niet op zoek is naar massale negatieve publiciteit, maar tegelijk mist men absoluut een reflectiemoment - mogelijk is zelfs de behoefte te willen verbeteren er gewoonweg niet.
Typisch een RadaR moment...waarin bedrijven ineens pas actie nemen als de TV belt en er echt serieuze schade dreigt te ontstaan.
Gelukkig zijn er ook plenty bedrijven die zich professioneel opstellen en open staan voor kritiek
Daarom lijkt het beter de 'Aanbevolen door palmvrienden lijst' nog prominenter laten gelden (ik denk aan 'i like' functie - of een vergelijkbare 'dankje!' functie als op het forum)
Dit doet m.i. hetzelfde als de negatieve variant maar dan zonder de complicaties.
Niet vermeld zijn of willen worden (altijd een optie) betelend dan weinig handel, terwijl goed vermeld absoluut extra handel brengt. Positieve feedback werkt altijd beter

08/09, -14.7°C__14/15, - 3.6°C__20/21, -9.1°C
09/10, -10.0°C__15/16, - 5.9°C__21/22, -5.2°C
10/11, - 7.9°C__16/17, - 7.9°C__21/22, -6.9°C
11/12, -14.7°C__17/18, - 8.3°C__22/23, -7.1°C
12/13, - 7.9°C__18/19, - 7.5°C
13/14, - 0.8°C__19/20, - 2.8°C