door kamiel2 op 10 apr 2011 09:00
beste Erna,
Dank U wel voor het antwoord, maar ik kan de planten niet anders zetten dan in dat kamertje want heb alleen een koude serre in de tuin en in de winter vriest het daar even hard als buiten, misschien heb ik dan toch teveel aan water gegeven, de foto is van de plant die ik nog niet verpot had en die heeft dit jaar nog niks van mest gekregen, wat ik nu ga doen is de plant buiten zetten in de voormiddag en savonds binnennemen want ik heb een ideaal hoekje waar geen zon komt,(zal natuurlijk opletten dat het overdag ook niet te koud word want het is nog vroeg er kan nog veel gebeuren) dit schrijf ik omdat ik ten einde raad ben en zou allereerst eens een mooie plant zien dan nog liefst met bloem of meerdere??
nogmaals bedankt!
Kamiel
beste Christophe
Het produkt ben ik speciaal gaan kopen in een tuincentrum en noemt Edialux Formusect op waterbasis de planten zijn dan ook behandeld zowel bovenkant als onderkant van het blad en een dosering volgens de beschrijving, alles goed nat gemaakt! Is nu ongeveer tssn 1 a 2 maand geleden, misschien moet ik herhalen maar op de beschrijving staat max 2 behandelingen per jaar dus heb ik nog niet herhaald, heb je soms nog een ander idee, ik ben einde raad en zoek hulp!!
nog enkele tips zouden welkom zijn!!
Kamiel