Ziet jouw plant of boom er momenteel minder goed uit of heb je last van ongedierte op je planten? Stel dan hier gerust je vragen hoe je je planten weer gezond kan maken.
Heb je hem afgesproeid met water Pietn? Dat zal onvoldoende zijn tegen spint vrees ik. De ergst aangetaste bladeren kun je er het best helemaal vanaf halen, die zullen toch niet meer herstellen, bovendien voorkom je zo verdere uitbreiding. De rest behandel je het best met een chemisch product. Spint is immers behoorlijk hardnekking. Ze houden ook niet van licht en vocht, buiten is ideaal dus, maar dat lijkt me voor de maurelii nog wat vroeg.
kheb hem van top tot teen met water afgespoten en hem een nachtje eens laten buiten slapen (staat nu nog buiten) en momenteel ziet het er goed uit..... Heb een product liggen maar weet niet of het echt voor zon planten is de naam is Masai 20 WP. Ik ga hem nu weer binnen zetten en als het niet verbetert ga ik toch het product gebruiken. Alvast bedankt voor de raad. Hopelijk gaat ie niet helemaal dood