wie passeert binnenkort in A'pen ?????

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

wie passeert binnenkort in A'pen ?????

Berichtdoor draco op 30 maart 2010 23:02

is er iemand van de leden die binnenkort richting A'pen moet rijden en eventueel in Schoten een pakket zou kunnen ophalen voor mij en dan terug naar richting Gent moet ??????
of iemand uit A'pen , Limburg die richting Gent komt en ook zou kunnen stoppen in Schoten om daar pakketje op te halen om dan af tegeven regio Gent ???
Ben Heylen van het forum hier , heeft 2 plantjes staan voor mij , maar die kunnen enkel afgehaald worden en aangezien ik de komende dagen ( en weken ) geen verplaatsing voorzien heb richting Schoten ( want daar staan de plantjes ) zoek ik iemand die daar passeert en dan ook passeert regio Gent
Alvast hartelijk dank
peter
draco

Re: wie passeert binnenkort in A'pen ?????

Berichtdoor lapalmeraie op 31 maart 2010 11:35

Hey Peter

Ik ga op 9 april richting Antwerpen om mijn zoontje weg te brengen.
Op de terugweg heb ik echter al een stop voorzien bij Olivier (30 fortunei's) en daarna bij Christophe ( wat zaailingen + een wagnerianus met 60cm stam) dat ik mij afvraag of mijn vrouw überhaubt nog wel mij gaat kunnen :o

(voor de duidelijkheid: die blijft anders thuis, ik laat die niet achter in A'pen hoor :lol: )

Dus, helaas voor mij zal dat niet meer gaan. Ook qua tijd trouwens want mijzelf kennende lopen die 2 stops weer grandioos uit en 's avonds wordt ik weer ergens anders verwacht :roll: )
Anders had ik het met alle plezier voor je gedaan. Dat weet je ;)

Vrgr
Niek
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor draco op 03 apr 2010 01:50

echt niemand die A'pen de komende dagen moet passeren en dan ook richting Gent moet ????
leden uit Limburg of A'pen die richting kust moeten of uit Oost - West Vlaanderen richting A'pen moeten gaan ???
er staan 2 plantjes op mij te wachten in Schoten , maar ik kan er niet geraken de komende dagen
dus moet ik beroep doen op jullie medewerking
bereid om deel tussen te komen in de verplaatsingsonkosten
laat mij maar iets weten

peter

ps : toch nogal redelijk dringend
draco

Berichtdoor vetinapen op 03 apr 2010 08:14

Beste Peter,

Ik woon in antwerpen en zou aan je plantjes kunnen geraken... maar kom niet in de buurt van Gent.
Heb zelf ook geen auto, en ben dus afhankelijk van het openbaar vervoer, waardoor ik dus niet in jouw buurt geraak.

Sorry,
Indien het makkelijker is om ze in de buurt van het sportpaleis af te halen, mogen ze wel tot hier komen en dat iemand ze hier afhaalt... maar of dat echt wat uitmaakt?

groeten vetinapen
vetinapen

0 bedankjes

Keer terug naar Nieuws en tips