Zeg dat wel. Er moet toch gedacht worden aan opvolging nietwaar Mijn zoon van 6 zegt het nu zelf ook al hoor. "Mooie foto hè papa, er staat een palmboom op de achtergrond"
Mijn dochtertje van 8 maanden heb ik Trachycarpus proberen te leren, maar haar eerste woordje was gisteren dan toch .... PAPA
Bij Groenrijk in Dronten stond een roebelinii voor 185,- geloof ik met een stamhoogte van 1,60 cm..Exemplaar staat er al jaren. Vind je het gek met die prijs!
Bij kwekerij waar ik werk hebben we fortunei's staan waar soms wel 200 euro prijs verschil zit met de tuincentrum 5km verderop..
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
Ik had mijn zaailingen een 2 maand terug ook allemaal buiten gezet. Maar dat was iets te voorbarig denk ik. Ze werden allemaal lelijk maar krijgen nu toch ook allemaal weer een nieuw mooi blad. Maw, opletten op nachten waarbij de temperatuur sterk onderuit gaat.