Ervaringen palmenverkoop.nl?

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Ervaringen palmenverkoop.nl?

Berichtdoor s.janssen op 15 jun 2012 22:40

Hallo allemaal,

Wat zijn jullie ervaringen met deze website qua verkoop, levertijd en kwaliteit?
Ik heb nu meedere keren besteld op deze website en altijd snelle levering (ook op afspraak), goede kwaliteit planten en als er planten niet op voorraad zijn dan krijg je dat via mail later te horen als ze binnen zijn. Ze verkopen palmen, bananenzaailingen voor hele leuke (aantrekkelijke) prijzen. :thumb_up: :thumb_up:

Misschien mogen ze de website wat duidelijker uitbreiden, maar ze bieden meer aan.

Wat vinden jullie?

www.palmenverkoop.nl
The forest abounded with beautiful objects ; among which the treeferns were, with their bright green foliage and the elegant curvature of their fronds, most worthy of admiration. Charles Darwin 1832
s.janssen

284 bedankjes

Re: Ervaringen palmenverkoop.nl?

Berichtdoor Carlo op 16 jun 2012 00:12

Mijn ervaring,

Enige tijd terug ook een bestelling gedaan en was er zeer tevreden over. De keus tussen de bananensoorten was voor mij persoonlijk niet zo heel groot dus heb ik alvast maar een paar soorten genomen voor de volgende jaren. De plantjes zagen er heel erg gezond en fris uit en groeien als een kool, er zat er zelfs eentje bij die meerdere stammetjes had. :D Ik begrijp dat er verpakingskosten en dergelijke doorgerekend worden maar dan nog vind ik de verzendkosten van €8,60 wel wat hoog, maar goed, de verpakking dient ook betaald te worden. Wanneer je 1 zaailing zou bestellen zou je dat dik 10 euro kosten terwijl ie voor 2 postzegels te verzenden is. Aan te raden is dus om meerdere planten tegelijk te bestellen.
Verder een prima shopje en wanneer er weer nieuwe soorten bijkomen ga ik zeker weer bestellen! :thumb_up:
Laatst bijgewerkt door Carlo op 20 jun 2012 00:37, in totaal 1 keer bewerkt.
Carlo

148 bedankjes

Berichtdoor zwemparadijsje op 16 jun 2012 01:05

Prima webshopje voor zover.

Heb er de maurellie, veletuna, lasiocarpa en de sikkimensis besteld, ze hadden ook nog 2 soorten basjoo maar die vond ik minder interresant na uitvoerig info op internet gezocht te hebben. Netjes verpakt in zakjes met benamingen en extra voeding allemaal verpakt in een ruime doos. Plantjes inderdaad zeer levendig helaas had ik geen plantjes met nu al uitlopers.
zwemparadijsje

1 bedankjes

Berichtdoor Amar op 16 jun 2012 10:54

Het aanbod online is inderdaad niet zo groot maar de bananenplanten die ik zocht zaten er wel tussen. Om de verzendkosten te drukken is het inderdaad handig om meerdere planten te bestellen en ik had er meteen 6 besteld. Allemaal kwamen netjes verpakt in een doos aan met zelfs voedingzakjes erbij, prima verzorgd! Inmiddels groeien ze als kool op de vensterbank. Kortom ik ben er heel tevreden over en echt een aanrader als je kwalitatief jonge plantjes nodig hebt. Hopelijk wordt het aanbod op de webshop uitgebreid en wellicht bestel ik weer wat in de toekomst als ik wat nodig heb of er ooit in de buurt ben, dan is de prijs echt aantrekkelijk :)
Amar

15 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 18 jun 2012 10:34

We bekijken de mogelijkheden voor een Goedgekeurd label ;)
Bedankt voor het delen van de ervaringen.

Vrgr
Niek
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 18 jun 2012 23:14

Ze hebben het label gekregen. Eerdaags zal de lijst aangevuld worden.
Nogmaals bedankt voor jullie input.

Vrgr
Niek
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor hent v op 19 jun 2012 21:37

Hoi

ik heb de webshop van palmenverkoop nog nooit gebruikt , maar Eric staat al sinds de eerste editie op de Exotische Plantenmarkt in Haps.

Gr Hent
2e Pinksterdag 5 juni 2017 in Haps
http://www.exotischeplantenbeurs.tk
hent v

33 bedankjes

Berichtdoor kiwi op 19 jun 2012 22:38

Van de webshop weet ik weinig van, maar wel van de reguliere verkoop. En die is goed! Zoals Hent aangeeft is hij al langer bezig en levert goed spul! Staat al jaren ook in Haps met een grote staanplaats met veel bananen :D

Ik zeg, aanrader.... :thumb_up:
kiwi

33 bedankjes

Keer terug naar Nieuws en tips