Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: WOONPLAATS

Berichtdoor lapalmeraie op 22 maart 2010 14:04

Dat is duidelijk draco. Op naar Christophe die kan bepalen in welke mate dit mogelijk/wenselijk is ;)

Vrgr
Niek
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor amourath op 22 maart 2010 14:16

Sja, als je winkelbezoeken echt gaat plannen is dat misschien handig... ik daarentegen plan helemaal niks: ik ga als ik zin heb :) Ik ga daar dus geen gebruik van maken, omdat ik dan ook 'vast' zit - als iemand me vraagt om wat mee te nemen 'moet' ik wel gaan... en ik hou niet van 'moeten' :)
Voor beurzen of meetigns kan het wel interessant zijn natuurlijk. Dat plan ik dan weer wel :)
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor draco op 22 maart 2010 14:27

amourath schreef:Sja, als je winkelbezoeken echt gaat plannen is dat misschien handig... ik daarentegen plan helemaal niks: ik ga als ik zin heb :) Ik ga daar dus geen gebruik van maken, omdat ik dan ook 'vast' zit - als iemand me vraagt om wat mee te nemen 'moet' ik wel gaan... en ik hou niet van 'moeten' :)
Voor beurzen of meetigns kan het wel interessant zijn natuurlijk. Dat plan ik dan weer wel :)

hey Amourath
ik denk niet dat er iets van "moeten" nodig is
stel dat je gepland hebt om bijv nu donderdag ergens naartoe te gaan , en iemand neemt kontakt met jou om iets mee te brengen , dan kan je gerust met hem of haar afspreken dat dit geen verplichting is ; ga je toch dan kan je iets meebrengen , ga je dan toch niet dan wist de andere dat dit mogelijk was
ben er van overtuigd dat dit een mooi werktuig kan zijn
draco

Berichtdoor Christophe op 22 maart 2010 14:41

Hey Draco,

Ik wil dit wel eens bekijken hoor, voor de mensen die er gebruik van willen maken. Zelf ga ik ook meestal onverwacht ergens naartoe, behalve dan naar beurzen zoals amourath vermeld.

Misschien kan ik iets op de wiki maken. ;)

Christophe
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor amourath op 22 maart 2010 14:48

draco schreef:hey Amourath
ik denk niet dat er iets van "moeten" nodig is
stel dat je gepland hebt om bijv nu donderdag ergens naartoe te gaan , en iemand neemt kontakt met jou om iets mee te brengen , dan kan je gerust met hem of haar afspreken dat dit geen verplichting is

Ja weet ik wel, daarom dat ik het ook tussen quotes heb gezet :) maar het is wel zo dat ik me dan min of meer verplicht ga voelen, ook al weet ik dat het niet moet... als ik zeg dat ik iets ga doen, dan doe ik het ook. Ik ben van m'n woord :) Daarom beloof ik het liever niet, omdat ik van mezelf weet dat mijn 'spontane beslissingen' me dan vroeg of laat in de problemen brengen.

Soit, het idee is wel goed hoor :) Ieder moet voor zichzelf maar uitmaken of hij/zij dat wil doen of niet.
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor djoeke op 22 maart 2010 18:30

Hey ,

Ik ben al blij dat mijn voorstel om die woonplaats in te vullen in goede aarde(zaai en stekgrond) :lol: is gevallen.
Zelf vind ik het voorstel van een kalender ook geen slecht idee, zat namelijk ook aan een kalender te denken
maar dan met tuinbeurzen of open tuinen enz...
Grtz Bart.

Wil je mijn tuin zien klik dan HIER.
djoeke

131 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 22 maart 2010 19:18

djoeke schreef:Hey ,

Ik ben al blij dat mijn voorstel om die woonplaats in te vullen in goede aarde(zaai en stekgrond) :lol: is gevallen.
Zelf vind ik het voorstel van een kalender ook geen slecht idee, zat namelijk ook aan een kalender te denken

Zit ook meer aan zoiets te denken waar dan alles op komt te staan. Misschien iets leuk om in te lassen bij de nieuwe design van de homepagina ;) Een soort agenda/kalender :)
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor draco op 22 maart 2010 20:43

Christophe schreef:
djoeke schreef:Hey ,

Zit ook meer aan zoiets te denken waar dan alles op komt te staan. Misschien iets leuk om in te lassen bij de nieuwe design van de homepagina ;) Een soort agenda/kalender :)

idd , een fantastisch idee
een soort agenda waar de leden dan ook kunnen op aanduiden wie er naar toe gaat als er een bepaalde beurs is maar ik zou ook toch de mogelijkheid voorzien om leden toe te laten zelf aan te duiden als ze bijv naar een tuincentra of winkel gaan ( dat andere leden hen dan kunnen contacteren )
beide mogelijkheden , eventueel op de homepage of anders een nieuwe rubriek , in een agenda-kalendervorm gegoten
draco

Berichtdoor djoeke op 11 aug 2010 22:13

nog even dit topic naar boven halen ;)
Grtz Bart.

Wil je mijn tuin zien klik dan HIER.
djoeke

131 bedankjes

Berichtdoor djoeke op 13 aug 2010 09:32

:(
Grtz Bart.