Vrgr
Niek
![]() | 856 bedankjes |
![]() | 112 bedankjes |
amourath schreef:Sja, als je winkelbezoeken echt gaat plannen is dat misschien handig... ik daarentegen plan helemaal niks: ik ga als ik zin hebIk ga daar dus geen gebruik van maken, omdat ik dan ook 'vast' zit - als iemand me vraagt om wat mee te nemen 'moet' ik wel gaan... en ik hou niet van 'moeten'
![]()
Voor beurzen of meetigns kan het wel interessant zijn natuurlijk. Dat plan ik dan weer wel
![]() | 222 bedankjes |
draco schreef:hey Amourath
ik denk niet dat er iets van "moeten" nodig is
stel dat je gepland hebt om bijv nu donderdag ergens naartoe te gaan , en iemand neemt kontakt met jou om iets mee te brengen , dan kan je gerust met hem of haar afspreken dat dit geen verplichting is
![]() | 112 bedankjes |
![]() | 131 bedankjes |
djoeke schreef:Hey ,
Ik ben al blij dat mijn voorstel om die woonplaats in te vullen in goede aarde(zaai en stekgrond)is gevallen.
Zelf vind ik het voorstel van een kalender ook geen slecht idee, zat namelijk ook aan een kalender te denken
maar dan met tuinbeurzen of open tuinen enz...
![]() | 222 bedankjes |
Christophe schreef:djoeke schreef:Hey ,
Ik ben al blij dat mijn voorstel om die woonplaats in te vullen in goede aarde(zaai en stekgrond)is gevallen.
Zelf vind ik het voorstel van een kalender ook geen slecht idee, zat namelijk ook aan een kalender te denken
maar dan met tuinbeurzen of open tuinen enz...
Zit ook meer aan zoiets te denken waar dan alles op komt te staan. Misschien iets leuk om in te lassen bij de nieuwe design van de homepaginaEen soort agenda/kalender
![]() | 131 bedankjes |
![]() | 131 bedankjes |
Keer terug naar Nieuws en tips
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten