MarcovZ schreef:Dus ik denk dat je het niet jammer moet vinden, maar juist een waardevolle aanvulling op het forum.
Daarentegen heeft Jean Marie de groep heel mooi en goed op en uitgebouwd

Dank u wel voor het compliment Marco
Ikzelf heb 3 jaar intensief (zowel prive-als tijdens werkuren) het geheel opgevolgd en gemaakt samen met de leden ginds tot wat het is.
De doelstelling bleef altijd het herleiden naar ons geliefd forum. Er bestaan ondertussen vele groepen op Facebook, maar hoe je het draait of keert alles komt naar Palmvrienden terug. Integratie van het medium zoals je schrijft Marco is wel een goed idee.
Hoe het je het ook draait of keert toekomstgericht zie ik alles terug naar hier keren. Reden is de nieuwe aanpak van facebookgroep. Ikzelf heb me teruggetrokken en een persoon gevonden die met gezond verstand beheert ginds. Ik bediende ieder op zijn wenken met link en ervaring naar hier. Dit is verleden tijd. Dus wees zeker dat de actieve vraagstelling stilaan terug zal naar hier terugkomen. Met het deel dat je terug elk seizoen hier al die beginnersvragen zal terugvinden en kunnen beantwoorden. Die anders daar voor een overgroot deel werden beantwoord.
Ivm vele albums die hier niet verschijnen wil ik een beetje grof overkomen. Wat ik neerschrijf is niet mijn volledige visie maar na onderzoek en luisteren ginds aan bod gekomen voorheen.
De reden zijn bekent, het plaatsen van fotos is voor velen een struikelblok.
De interactie die je krijgt op je album of foto's is soms heel laag.
En natuurlijk ook de tijd dat je soms op een dringend vraagje antwoord krijgt duurt voor velen te lang.
Huidig wil men alles direct horen of weten, ondanks net dat geduld dat wij hebben nodig is voor vele jaren plezier.
Laten wij diegene die volharden in de passie dus verder topics aanmaken over elk plantje dat we bezitten en de ervaring van aanschaf, aanplant en groei verder updaten. Hoe meer hoe liever.
Groetjes JM