Kampioen

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Kampioen

Berichtdoor draco op 11 jul 2010 23:20

Bij deze is het rouwregister voor onze Nederlandse vrienden geopend
Volgende keer beter
En misschien iets minder agressief spelen , zou mooier geweest zijn , jammer van al die kaarten

ps : en bij deze doe ik een bod op Paul de octopus , als zo'n beest 7 matchen op 7 correct kan voorspellen , dan moet ik niet meer gaan werken, ik ga Paul laten beslissen op welke matchen ik moet inzetten en zo veel geld verdienen
draco

Berichtdoor amourath op 12 jul 2010 08:22

amourath schreef:Octopaul heeft ondertussen beslist... Oranje laat de leeuw in z'n hempie staan!

Proficiat... Octopaul! :lol:

Ik heb enkel de verlengingen gezien maar dat was dus genoeg, zelfs daarin werd er duchtig met geel en zelfs rood gegooid... triest.
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor Grad85 op 12 jul 2010 08:57

Och ja,wij hebben tenminste nog de 2de plaats,waar waren jullie :evil:
Gr Grad
Grad85

21 bedankjes

Berichtdoor amourath op 12 jul 2010 10:21

Grad85 schreef:Och ja,wij hebben tenminste nog de 2de plaats,waar waren jullie :evil:

Aan het supporteren voor onze toptennissers... :lol: :lol: :lol:

Serieus, niet flauw doen eh, als ik hoor dat uit Nederlands kamp klinkt dat dat de scheids voor Spanje floot en die corner de schuld van alles is, denk ik dat Oranje geluk gehad heeft dat het niet zo was anders hadden ze na 30 min al maar met 9 meer op het veld gestaan. Mooi voetbal kan je dit bezwaarlijk noemen.
Spijtig voor alle supporters die massaal waren samengekomen, maar er kan er maar 1 winnen en in dit geval heeft de beste gewonnen.
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 12 jul 2010 10:26

en Nederland heeft er een nieuwe snack bij... INKTVIS-ringen :lol:
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor shorty op 12 jul 2010 10:41

spanje verdiende winnaar.vanbommel en de jong moesten normaal al onder de douche gestaan hebben met donker rood.volledig antivoetbal.nederland onwaardig.een en al een hoopje gefrustreerde jonge garde.volgende keer beter hoop ik.ze kunnen aardig ballen ,maar dat hebben ze gisteren zeker niet laten zien.en als een robben zo een kans er nog niet inschiet!viva espana!! :lol: :lol: :lol: nederland :oops: :oops: :oops: :oops:
shorty

9 bedankjes

Berichtdoor Tosaman op 12 jul 2010 10:46

Dat hebben we dan ook weer achter de rug. De scheidsrechter valt niets te verwijten, misschien had hij wel te weinig kaarten laten zien. De acties van Puyol vs Robben en Iniesta vs v.Bommel hadden ook met geel bestraft kunnen worden. Robben had de bal er tot tweemaal toe erin kunnen schieten. Als je dat niet doet houd alles op. Bovendien was het niet denderend wat de voetballende miljonairs lieten zien. Ook Spanje kon mij niet overtuigen. De gelukkige wint meestal.
En nu ga ik lekker de plantjes doen.
5-5-2015 lekker naar AC/DC geweest.
Tosaman

16 bedankjes

Berichtdoor turtleboy op 12 jul 2010 10:54

Matige wedstrijd zeker geen wk finale,de herinneringen aan 74 kwamen weer terug.
Te veel kaarten naar mijn mening en 'n hoop kansen laten liggen,zeker voor deze dik betaalde mensen.
Maar goed we zijn weer terug in de realiteit.Ga me nu zorgen maken over het noodweer wat ons te wachten staat met rukwinden van 100km per uur,heb net al wat maatregelen getroffen.
Hoop dat de schade mee gaat vallen.
Legio patria nostra
Honneur et Fedelite
turtleboy

72 bedankjes

Berichtdoor Eduard op 12 jul 2010 11:00

Ik ben het helemaal met onze zuiderburen eens! ze hebben het laten liggen, en vreselijk om naar zoiets te moeten kijken! Geef mij de Duitsers maar die hadden zeker op onze plaats mogen eindigen! Maar goed zo als turtleboy aangeeft de regen en afkoeling komt overons heen! Heerlijk :P :P :P :P
Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Eduard

1028 bedankjes

Berichtdoor turtleboy op 12 jul 2010 14:59

Ik ben het er niet mee eens dat dit elftal dinsdag wordt gehuldigd,sinds 74 zit een hele natie op deze kans te wachten,het hele toernooi winnen ze keer op keer,en als het er op aan komt laten ze het hele land in hun hemd staan.NOU ORANJE,JULLIE WORDEN BEDANKT!
Zo dit moet ik effe kwijt en nu weer tot de orde van de dag
Legio patria nostra
Honneur et Fedelite
turtleboy

72 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Nieuws en tips