Waterboyke schreef:Hey Peter, ik was er gisteren ook op dat uur !

Heb je niemand zien rond lopen met zo'n hoge Musella op de kar, dat was ik ?
Was deze ingepakt met plastiekfolie voor transport?
Waterboyke schreef:Er stonden ook twee zeer mooie Butia capitata's voor 125€, heb er lang over getwijfelt om ééntje mee te nemen maar uiteindelijk toch kunnen laten staan.
Ik ben er ook naar aan het kijken geweest maar heb deze ook laten staan, de mijne is nog steeds aan het herstellen van de speerrot. Nog steeds geen speer maar wel nog groene bladeren.
Waterboyke schreef: Wel heb ik zo'n grote Musella gekocht, zwaar opgefokte planten van 2,50 meter hoog (wist niet dat ze zo groot konden worden

) maar toch mooi en redelijk stevig en voor dat geld (21.95€) kon ik dat niet laten staan !!
Ik wist ook niet dat ze zo groot konden worden. Ik heb nog lang getwijfeld om er zo een mee te nemen alhoewel ik er al 4 kleinere heb.
Waterboyke schreef:Er stonden ook nog maurelli's +1meter voor maar 14,95€ en kleindere zoals al eerder genoemt maar die heb ik al genoeg, ook mooie grote (1,5meter) basjoo's alhoewel ik denk dat het geen basjoo's waren maar iets anders, welke weet ik niet.
Ik heb na even zoeken nog een kleintje van 40cm gevonden voor 2€, de laatste.
rg14 schreef: de bismarckia's ernaast vond wel duur. die waren 104 euro en nog helemaal niet groot.
Ik vond ze toch wel die prijs waard, ik heb al een paar keer getwijfeld. Voorlopig kan ik de verleiding nog weerstaan.