verdwenen

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: verdwenen

Berichtdoor lapalmeraie op 31 okt 2011 15:03

Net zelf eindelijk weer kunnen bijlezen na enige weken afwezigheid ( :? ).
Dus ik herken jouw punt heel goed John.

Ik heb daarbij ook weer een heel aantal berichten verhuisd naar de juiste rubriek.
Daarin probeer ik heel consequent te zijn, juist om het overzicht goed te bewaren.
Dat verplaatsen laat ik niet persoonlijk weten, dat zou heel veel extra werk geven. Enkel bij hele nieuwe leden doe ik dat wel.
Het nadeel daarvan is wel (zeker wanneer ik het niet meteen kan doen) dat het bericht weer als "ongelezen" wordt getoond.
@Christophe: misschien valt daar iets aan te doen? Zo vermijden we verwarring.

Qua overige moderatie;
Daarin proberen we (en dan praat ik even voor ons 3) zo coulant mogelijk te zijn. Christophe schreef het al, vooral de vriendschappelijke sfeer is onze kracht, dat vormt dus het uitgangspunt. Een strengere aanpak kan natuurlijk ook, u vraagt wij draaien ( 8-) ) maar dan verlaten we m.i. juist de principes waarom de meesten hier lid geworden zijn. :)

En of de rand zaken als chat, gebabbel, filmpjes e.d. nu al dan niet op een informatief forum thuishoren is natuurlijk geheel persoonlijk. Maar aangezien deze in een eigen rubriek staan lijkt het me voor beide partijen geen probleem? De echte rubrieken blijven zo beperkt(er) tot het informatieve en de liefhebbers weten waar ze moeten zijn.

Vrgr
Niek
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 31 okt 2011 15:29

amourath schreef:
wsnbm schreef:Trouwens, de klacht betreffende veel te veel topics met hetzelfde onderwerp ligt ook bij de moderators, op andere fora wordt je topic gewoon gesloten en kijg je een mail met de vraag je opmerking in het bestaande topic toe te voegen.
Dat zou hier ENORM veel topics schelen hoor.

Al met al zou dat heel veel extra werk voor de moderators opleveren, de vraag is, is dat echt nodig?

Bij een klein forum is dat niet nodig, bij een groter forum is dat noodzakelijk...

En worden wij zo langzamerhand een groot forum?

Persoonlijk denk ik qua aantal leden wel, maar als ik dan kijk hoeveel mensen er tegelijktijd aanwezig/online zijn valt het mee.
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 31 okt 2011 15:44

Groot... wat is groot hè.
Belangrijkste verschil vind ik de manier hoe we hier met elkaar omgaan.
Om de meeste andere fora wordt je neus zowat afgebeten als je een vraag stelt. :roll:
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 31 okt 2011 15:51

lapalmeraie schreef:Groot... wat is groot hè.
Belangrijkste verschil vind ik de manier hoe we hier met elkaar omgaan.
Om de meeste andere fora wordt je neus zowat afgebeten als je een vraag stelt. :roll:

Ik ben het 100% met je eens, dat is ook de reden waarom mensen blijven hangen bij een bepaald forum.

De gedeeltes die ik niet wil lezen, daar gebruik ik die handige kop voor "markeren als gelezen".

Persoonlijk begrijp ik ook niet waarom een forum sec informatief moet blijven, vooral dit forum heeft toch een belangrijk deel sociaal erin.
Veel meetings, vriendschappen onderling en andere gezamenlijke andere hobbies.
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor plasta op 31 okt 2011 16:42

Hier nog iemand die het volledig eens is met hoe wsnbm het omschrijft :thumb_up:

Raymond
plasta

146 bedankjes

Berichtdoor kiwi op 01 nov 2011 22:48

Ik ben hier naar dit forum gekomen op aanraden van Ro. Mede ook door de gezelligheid en zeker goeie info en ook hulp van de moderators zit ik hier nog erg vaak! Laten we het zo lekker houden en vooral niet te moeikijk gaan doen....Ik zit hier voor mijn ontspanning op het forum wat inhoudt voor mij info over exoten maar ook de lol die er van de leden bij hoort! Ieder kan naar zijn behoefte kijken naar wat hij wil of niet.

Tis hier gezellig vrienden :thumb_up:

Quirijn
kiwi

33 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Nieuws en tips