Dus ik herken jouw punt heel goed John.
Ik heb daarbij ook weer een heel aantal berichten verhuisd naar de juiste rubriek.
Daarin probeer ik heel consequent te zijn, juist om het overzicht goed te bewaren.
Dat verplaatsen laat ik niet persoonlijk weten, dat zou heel veel extra werk geven. Enkel bij hele nieuwe leden doe ik dat wel.
Het nadeel daarvan is wel (zeker wanneer ik het niet meteen kan doen) dat het bericht weer als "ongelezen" wordt getoond.
@Christophe: misschien valt daar iets aan te doen? Zo vermijden we verwarring.
Qua overige moderatie;
Daarin proberen we (en dan praat ik even voor ons 3) zo coulant mogelijk te zijn. Christophe schreef het al, vooral de vriendschappelijke sfeer is onze kracht, dat vormt dus het uitgangspunt. Een strengere aanpak kan natuurlijk ook, u vraagt wij draaien (

En of de rand zaken als chat, gebabbel, filmpjes e.d. nu al dan niet op een informatief forum thuishoren is natuurlijk geheel persoonlijk. Maar aangezien deze in een eigen rubriek staan lijkt het me voor beide partijen geen probleem? De echte rubrieken blijven zo beperkt(er) tot het informatieve en de liefhebbers weten waar ze moeten zijn.
Vrgr
Niek