hoy iedereen,
het was leuk en gezellig(druk)in hombeek,ik was er om 10.15u.
ik ben naar de gratis parking gereden in het industrie park wat verderop en daarna de gratis pendeldienst genomen die stopte aan de ingang van de plantenbeurs,daar 3 euro betaald en een kaartje gekregen voor een gratis plantje uit te kiezen aan de kerk waar ik vernam dat er in totaal 10.000 kaartjes werden uitgedeeld,dus nummer 10.001 had geen plantje meer(dat krullend gras daar weet ik momenteel de naam niet meer van maar weet wel dat het in vochtige grond moet staan of het kan ook als vijverplant op moeras hoogte dus),verder 2 maal rond geweest,een goeie dag gaan zeggen bij wintertuin waar ik kevin net heb gemist volgens zijn collega,daarna naar tropical garden bij Bart en zijn broer en ook nog eens bij Guus langs geweest. waarschijnlijk ook forumleden tegen gekomen maar ik ken enkel christophe,tr. Bart en Ollie.
uiteraard ook een paar plantjes gekocht en dan maar weer naar huis rond 14.00u met de pendelbus en 5 minuten later was ik aan de auto,gemakkelijker kan niet en de busschauffeurs waren zeer vriendelijk.
éénmaal thuisgekomen direkt in de tuin begonnen maar dat vertel ik wel in een ander topic.
besluit.....het was een mooie dag
gr, Jaak