Berry schreef:2weken geleden een bestelling geplaatst, nog steeds niks gehoord over de bestelling.
Ze reageren ook niet op mails, ik bestel daar niet meer

. Bij
Zadengigant blijf ik dan ook gewoon bestellen

.
Hoi Berry,
Ik had graag gehad dat je het vervolg van je bericht hier ook neergezet had.
Je hebt per ongeluk bij je eerste reacties naar het verkeerde mailadres gemaild. Naar Herman's mail.
Herman kan ik echter al weken niet bereiken helaas. Misschien zit hij wel in het buitenland. Ik heb geen idee.
Je bestelling kwam niet omdat je niet betaald had. Ik heb alles nagezocht naar je betaling maar niets gevonden. Je zei later dat dit klopt en je zou het bedrag naar me overmaken wat vervolgens niet gebeurd is. Is ook goed. Maakt me verder niet uit.
Maar nu staat hier dat het mijn fout is terwijl het dat niet is.
Ik denk in ieder geval dat jij die Berry bent want ik zie maar 1 Berry in mijn bestellijst die het zou kunnen zijn.
Ik heb sinds dat gebeuren met het overgaan van de server alles weer helemaal goed opgepakt. Mijn schoonvader is nog steeds ernstig ziek. We zijn nog steeds aan het verbouwen. Maar ik heb hier nu continu hulp en we zijn beide gehele dagen bezig met orders inpakken.
Alles gaat dus zo snel mogelijk de deur uit. Ik kan niet zeggen 24 uur. Vaak wel, maar soms als ik bepaalde zaden opnieuw moet inpakken omdat ze op zijn kan het een dag of wat langer zijn.
Ik vind best dat men mag zeggen wat er is. Maar een fout kan gebeuren. En ik zal die dan ook altijd proberen te herstellen.
Wat betreft het forum. Volgens Herman kon dit niet meer hersteld worden.
Ik zou graag ook alle gegevens hebben die Herman van zijn server afgehaald heeft zodat ik er nog iemand anders naar kon laten kijken, maar zoals ik al eerder zei ik krijg Herman niet te pakken.
Het was ook absoluut niet mijn keuze om het forum te laten stoppen en ik had het ook heel graag gehouden. Ik zal proberen of Herman mij die gegevens nog toe kan sturen zodat ik er nog iemand anders naar kan laten kijken.
En wat betreft meepraten op dit forum. Ik zou heel graag willen maar helaas ontbreekt me daar de tijd op het moment gewoon voor. Zo simpel is het gewoon. Er zit niets mysterieus achter.
Ik denk dat mensen liever hebben dat ik de orders opstuur dan hier gezellig ga zitten keuvel.
Gaat in de toekomst van wel een keer gebeuren, maar nu nog even niet.
En willen mensen me mailen doe dit dan vooral
niet op de info@ adressen (van Herman) maar op
sales@exogarden.nl!
Vragen wil ik altijd beantwoorden.
Oh en Michel, sorry dat je een leeg flesje kreeg.Herinner me er even aan bij je volgende bestelling en ik doe het er extra bij!