JmC4c schreef:Ondertussen staat Europalms niet meer in de lijst met bedrijven die het Palmvriendenlabel hebben![]()
Dus niet meer goedgekeurd door Palmvrienden![]()
Grtz,
Jean-Marie
Vind ik persoonlijk wel heel straf. Omdat 1 persoon een probleem heeft bij een bestelling verliest hij het label? Gebaseerd dus op de uitleg van de gedupeerde en zonder uitleg aan James zelf te vragen. Beetje kort door de bocht hoor. Ik koop al jaren bij James (toegegeven, nooit over internet maar persoonlijk bij hem thuis) en heb nog nooit iets negatiefs meegemaakt. Meer nog, toen ik mijn eerste 2 T. fortuneis bij hem kocht met 1 m stam verloor ik beiden de daaropvolgende winter die wel erg streng was met -22°C en 16 ijsdagen en ik kreeg toen ik de keer daarop bij James was meteen 2 evenwaardige zelf uit te kiezen palmen gratis mee naar huis in ruil voor de 2 dode. Voor hetzelfde geld stond ik bij hem maar wat uit mijn nek te lullen en had ik er nu 4 staan. Over eerlijkheid gesproken he!
Nu vermoed ik wel niet dat James gaat wakker liggen van het al dan niet hebben van dat label maar ik vind volledig dat hij het waardig is.
Maar goed, ik ben maar nieuw hier en we leven in een democratie he.