Het is zowat een samenloop van omstandigheden momenteel. De host heeft het even moeilijk, de server moet geupgrade worden nu het lente wordt, maar moet ik eerst nog even iets uitzoeken, en de forums moeten geupgrade worden. Dit heb ik eerst getest op testdomein, en het werkt prima, dus dat zal deze nacht reeds gebeuren. De weblogs en wiki zijn reeds geupdate

Stel je voor hoe verslaafd we zijn aan het forum. Even offline en we panikeren al
Je moet het mij niet vertellen

EDUARD schreef:Hallo, maar goed dat het niet gebeurt tijdens het plaatsen van een foto reportage! Ik was er toch 1,5 uur zoet mee!
Gr. Eduard.
Wat ik altijd doe als ik een heel lang bericht schrijf is met m'n muis éénmaal in het tekstvak klikken, dan Ctrl + A tegelijk indrukken (wordt alle tekst geselecteerd) en dan Ctrl + C tegelijk indrukken (wordt de geselecteerde tekst gekopieerd naar het klembord). Mocht je dit vergeten, en er zou wat mislopen, kan je nog altijd op 'Vorige' klikken en wordt normaal gezien de tekst opnieuw geladen in op de vorige pagina. Dan kan je deze ook nog altijd kopiëren

Met vriendelijke groeten,
Christophe