moment om zaden te bestellen !!!!!!!

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

moment om zaden te bestellen !!!!!!!

Berichtdoor draco op 21 maart 2010 22:12

heb juist een site gevonden waar je zaden kan bestellen en bij verder lezen zag ik dat ze stoppen met hun webshop en daarom momenteel alle zaden aan grote kortingen geven
ik heb een bestelling geplaatst van 6 soorten musa en ensete zaden
toen heb ik eens vergeleken met andere sites ( die gelijkaardige pakketten aanbieden , dus soort en aantal zaadjes ) oa een zeer gekende nederlandse site en kwam tot besluit dat het bijna de helft goedkoper was ( inclusief verzendingskosten )
vrij eenvoudig om te bestellen ( je moet wel account aanmaken ) en eenmaal de bestelling geplaatst direkt een mail ontvangen met de bevestiging en alle nodige details nog eens
dus zeker de moeite waard om eens rond te neuzen , zeker ze nu die grote kortingen geven

www.mayohazaden.nl
draco

Re: moment om zaden te bestellen !!!!!!!

Berichtdoor Olie1605 op 22 maart 2010 11:53

Bedankt voor de tip, heb juist een bestelling gedaan en de prijzen zijn echt de moeite vergeleken met anderen.
Volgens mij zullen ze snel uitverkocht zijn want de helft van de bananen kan je al niet meer bestellen.
Maar palmzaden zijn de meeste nog beschikbaar.

Grtn
Olivier
Olie1605

55 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 22 maart 2010 12:56

Opgelet: in Chrome zijn niet alle functionaliteiten beschikbaar van deze site. Zo kun je niet doorklikken naar de volgende pagina's.

Best Internet Explorer of Firefox (?) gebruiken dus ;)

Vrgr
Niek
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor draco op 22 maart 2010 13:56

vandaag nog een bijkomende bestelling gedaan van palmzaadjes , er staan wel heel speciale bij ( toch soorten die ik op andere site's nog niet veel ben tegengekomen ) en idd aan heel lage prijzen
allebei mijn bestellingen zijn reeds bevestigd via mail , en betaald , dus ff afwachten wanneer ik ze mag ontvangen
en dan zal ik jullie verder op de hoogte houden van welke soorten ik nu besteld heb , en dan ook de nodige raad vragen voor het zaaiproces op te starten
hou jullie maar gereed ;)
draco

Berichtdoor amourath op 22 maart 2010 14:12

'k Heb er gisteren ook besteld, allemaal soorten die ik nog niet heb... ideaal om eens te experimenteren eh.
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor Olie1605 op 23 maart 2010 18:51

@ Draco: Heb jij al een keer zaden besteld van daar? Duurt het lang of valt het goed mee?
Weinig geduld, wil zaaien :).

Grtn
Olivier
Olie1605

55 bedankjes

Berichtdoor draco op 23 maart 2010 20:37

Olie1605 schreef:@ Draco: Heb jij al een keer zaden besteld van daar? Duurt het lang of valt het goed mee?
Weinig geduld, wil zaaien :).

Grtn
Olivier

ik heb zondag zaadjes besteld en direkt de betaling uitgevoerd en ik kreeg ook de bevestigingsmail
dus ik verwacht deze week de zaadjes te ontvangen
zal jullie wel verder op de hoogte houden
draco

Berichtdoor Olie1605 op 23 maart 2010 22:14

Ok, heb er zondag ook besteld en gisteren betaald. Had een mail gestuurd zondag maar nog altijd geen reactie gehad daarom dat ik eens wou luisteren of je er al een andere keer besteld had.

Grtn
Olivier
Olie1605

55 bedankjes

Berichtdoor bulldogmiep op 23 maart 2010 23:42

jep ik ben ook stout geweest
ook al begin ik pas ik dacht voor dat geld kan ik best wat meer zaadjes kopen hihi

ben heel benieuwd wanneer ik e binnen krijg en hoe het dan afloopt ;)
bulldogmiep

2 bedankjes

Berichtdoor draco op 24 maart 2010 13:36

gisteren avond mailtje gestuurd om wat extra info te vragen en deze morgen reeds antwoord
betaling vanuit belgie is ongeveer 3 à 4 dagen onderweg , éénmaal de betaling ontvangen laten ze iets weten en sturen ze mail terug met melding dat goederen verstuurd zijn
ze sturen als via TNT priority en dit is ook ongeveer 3 à 4 dagen onderweg
dus mijn bestelling van zondagavond zal ik mogen verwachten begin - midden volgende week ( hoop ik )
bijkomend ( zeer positief ) detail ; aangezien ik zondagavond 2 bestellingen deed ( kort na elkaar ) werd mij dus ook 2 x verzendingskosten ( 3 € ) aangerekend
ze lieten mij weten deze 2 bestellingen in 1 pakket te versturen en dus ook maar 1 maal verzendingskosten aan te rekenen , en dus gaan ze 3 € terugstorten ( toch een positieve service vind ik tot heden )
draco

Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips