Ik begrijp dat dat niet kan met 1 beoordeling maar ik ben zeker dat deze verkoper onder meerdere leden bekend zal zijn. Het is per toeval dat ik bij deze verkoper ben terechtgekomen. De 5 palmen die ik bij hem besteld had zijn vrijdag verstuurd via Bpost en zijn vandaag in de voormiddag al aangekomen. Planten waren super goed ingepakt. De doos werd op zijn kop afgeleverd en de planten waren zo goed ingepakt dat er geen korrel zand verloren is gegaan. Heb de palmen allen uit hun kuipen gehaald om de wortel omvang te bekijken en om te zien dat het substraat geen klei bevatte waar snel wat potgrond overheen was gekapt en ik moet zeggen dat ik onder de indruk was. De potgrond is trouwens van een zeer fijne soort en de kluiten van de planten zijn heel erg goed doorworteld! Een aankoop zonder zorgen dus met zeer billijke prijzen en een lage verzendkost.
Het zou dus fijn zijn als er nog mensen met ervaring met deze verkoper die hieronder even vermelden zodat kan bekeken worden of deze verkoper in aanmerking komt voor de lijst.
Van mij krijgt hij alleszins