alloo schreef:Wat ik mij al een tijdje afvraagt ,waar zit "videomaster"eigenlijk,zat hier dagenlijks op het forum ,nu plots verdwenen.
groetjes Fons
Dag Fons,
Wat grappig, ik heb er vandaag ook nog net aan gedacht

Maar goed, zelf ben ik soms ook geruime tijd actief op een forum (computer gerelateerd dan), om dan weer een hele tijd niet actief te zijn. Dat gaat nu eenmaal zo

@Orinoco: Als we berichtjes/topics verwijderen brengen we altijd de auteur ervan op de hoogte. Ik vermoed dat ik weet over welk topic je het hebt van gisteren (geen twee topics voor zover ik weet). Ik was niet van plan om dit te verwijderen, zelfs niet na vraag van de auteur ervan, maar hij had het berichtje zelf zitten wijzigen zodat het geheel onleesbaar was geworden, vandaar heb ik het topic toch verwijderd. Maar ik kan moeilijk steeds iedereen die gereageerd heeft in het topic op de hoogte brengen dat dit (inmiddels onleesbare) topic is verwijderd hé

, laat staan een nieuw topic starten om te zeggen dat een ander topic op vraag van de auteur is verwijderd ... Merk ook op dat berichtjes soms van rubriek worden verplaatst, net om het geheel overzichtelijk te houden, of dat de zoekertjes automatisch verwijderd worden nadat er 2 maanden geen actie meer is geweest. Ook kunnen gebruikers zelf eigen gestarte topics verwijderen, als er nog niemand op gereageerd heeft (wat ook soms gebeurt). Gezonde discussies mag je gerust plaatsen, maar soms (gelukkig niet al te vaak) wordt er zo fel gereageerd dat het geheel niet meer in evenwicht is, en zelfs de sfeer van het gehele forum eronder lijdt ... en dan wordt er inderdaad ingegrepen. Vanaf dag 1 heb ik geprobeerd een leuke sfeer op het forum te ondersteunen, vandaar ook de naam en de slogan (en de vele uitstapjes)

Christophe