verdwenen

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

verdwenen

Berichtdoor alloo op 23 okt 2011 20:01

Wat ik mij al een tijdje afvraagt ,waar zit "videomaster"eigenlijk,zat hier dagenlijks op het forum ,nu plots verdwenen.

groetjes Fons
alloo

58 bedankjes

Re: verdwenen

Berichtdoor xride1 op 23 okt 2011 20:04

Ja, zijn foto's van zijn mooie tuin waren een lust voor het oog...
xride1

14 bedankjes

Berichtdoor plasta op 23 okt 2011 20:24

wateroverlast daar?
plasta

146 bedankjes

Berichtdoor Pater-ik op 23 okt 2011 21:41

Inazuma vertelde eens op een forumuitstap dat de internetverbinding ginder een ramp was geworden.
Gr'tjs
Patrick
Pater-ik

23 bedankjes

Berichtdoor alloo op 23 okt 2011 21:53

5 maanden zonder internetverbinding ,vind ik toch vrij lang .

groetjes Fons
alloo

58 bedankjes

Berichtdoor Eduard op 23 okt 2011 22:35

Of genoeg van het forum door dat het te groot is geworden, en het intieme daardoor verdwijnt! En kritische personen zoals mijzelf waardoor mensen ook afgeschrikt raken :roll:
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Eduard

1028 bedankjes

Berichtdoor orinoco op 23 okt 2011 23:17

In grove lijnen wel met Eduard eens.Hoewel een forum natuurlijk een sociaal gebeuren is, moet de "gezelligheidsfactor" niet de boventoon gaan voeren.Hiermee doel ik op naar mijns inziens onrelevante zaken als verjaardagen, :welkom: boodschappen en dingen als muziek,filmpjes en een chatbox.Ik geef toe dat ik soms ook wel eens reageer op dergelijke topics,maar ze horen hier eigenlijk niet thuis.
Mijn voornaamste punt van kritiek is echter de "censuur" op dit forum,ofwel het verwijderen van berichten of hele threads zonder verdere kennisgeving.Heb dit zelf vandaag niet minder dan twee keer ondervonden en krijg dan een beetje het gevoel dat ik voor de kat zijn... :fluiten: reageer.
Til niet té zwaar aan dit verhaal,alleen het laatste punt vind ik storend (de rest kan ik grotendeels negeren).Blijft een leuk forum met een aantal aardige mensen.

Groet,Ben
orinoco

78 bedankjes

Berichtdoor Inazuma op 24 okt 2011 05:54

Videomaster heeft en last van de overstromingen die letterlijk tot aan het erf staan en hij heeft het druk met het heraanleggen van zijn nieuwe tuin. Daar zal hij misschien hier ook wel foto's van neerzetten.

Ik heb zelf soms ook wel eens even genoeg van internet en de forums. In het begin kom ik er om vooral kennis op te doen, later wil ik die graag delen, en dan komt er een punt dat of de sfeer veranderd op zo'n forum of dat ik zelf genoeg heb van telkens dezelfde reacties....en dan is er de vraag waaraan je je tijd wilt besteden.

Inazuma

24 bedankjes

Berichtdoor paul op 24 okt 2011 09:16

Hallo,
voor mij is een forum waardevol als er relevante gegevens uitgewisseld kunnen worden: bij tuinieren in totaal verschillende klimaten is dat voor geen van de partijen interessant; alleen het kijken naar de mooie plaatjes is al leuk op zichzelf natuurlijk. Ik vermoed dat Videomaster meewarig kijkt op onze pogingen om exoten tot enige groei te bewegen.
Daarenboven heeft hij een eigen forum, toch?
Paul
paul

28 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 24 okt 2011 12:04

alloo schreef:Wat ik mij al een tijdje afvraagt ,waar zit "videomaster"eigenlijk,zat hier dagenlijks op het forum ,nu plots verdwenen.

groetjes Fons

Dag Fons,

Wat grappig, ik heb er vandaag ook nog net aan gedacht :)

Maar goed, zelf ben ik soms ook geruime tijd actief op een forum (computer gerelateerd dan), om dan weer een hele tijd niet actief te zijn. Dat gaat nu eenmaal zo ;)

@Orinoco: Als we berichtjes/topics verwijderen brengen we altijd de auteur ervan op de hoogte. Ik vermoed dat ik weet over welk topic je het hebt van gisteren (geen twee topics voor zover ik weet). Ik was niet van plan om dit te verwijderen, zelfs niet na vraag van de auteur ervan, maar hij had het berichtje zelf zitten wijzigen zodat het geheel onleesbaar was geworden, vandaar heb ik het topic toch verwijderd. Maar ik kan moeilijk steeds iedereen die gereageerd heeft in het topic op de hoogte brengen dat dit (inmiddels onleesbare) topic is verwijderd hé ;) , laat staan een nieuw topic starten om te zeggen dat een ander topic op vraag van de auteur is verwijderd ... Merk ook op dat berichtjes soms van rubriek worden verplaatst, net om het geheel overzichtelijk te houden, of dat de zoekertjes automatisch verwijderd worden nadat er 2 maanden geen actie meer is geweest. Ook kunnen gebruikers zelf eigen gestarte topics verwijderen, als er nog niemand op gereageerd heeft (wat ook soms gebeurt). Gezonde discussies mag je gerust plaatsen, maar soms (gelukkig niet al te vaak) wordt er zo fel gereageerd dat het geheel niet meer in evenwicht is, en zelfs de sfeer van het gehele forum eronder lijdt ... en dan wordt er inderdaad ingegrepen. Vanaf dag 1 heb ik geprobeerd een leuke sfeer op het forum te ondersteunen, vandaar ook de naam en de slogan (en de vele uitstapjes) ;)

Christophe
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips