Na 3 weken op dit forum heb ik eindelijk eens de tijd gevonden om mezelf voor te stellen.
Ik ben Aaron Denys, woon in West-Vlaanderen en ben 16 jaar. Misschien wat jong om met palmen te beginnen, maar hoe vroeger je er mee begint hoe meer plezier je er van hebt.

De "obsessie" is begonnen toen mijn zus naar Spanje was geweest en een paar zaden van de Phoenix Canariensis heeft meegebracht. Deze heb ik dan ook onmiddellijk geplant. Ze beginnen nu aan het tweede blad, misschien wat aan de trage kant, heb ook een paar Phoenix Dactilifera staan.
We hadden toen we de tuin veranderden ook een trachycarpus fortunei aangeplant. Vind hem echt prachtig en tof om naar te kijken. Hij is ook al veel gegroeid.
Heb dan in oktober mijn eerste echte palmboompje gekocht, een Phoenix Canariensis. En ook een Phoenix Roebelleni is onder weg.

Ik heb ook een Butia capitata gekocht en samen met 2 Cycas revoluta's in de volle grond gezet.
Blijkbaar heb ik het virus al goed te pakken, en gelukkig gaat mij moeder daar in mee.
Groeten Aaron.
Hier nog enkele foto's van wat ik al in mijn bezit heb,