Ik ben Robert en woon in Rotterdam, zo goed als het centrum. Heb daar net een nieuw huis gekocht, ergens vond ik dit jammer want ik was bezig met het opzetten van mijn eigen paradijsje. Me broer vond dit echter minder erg want die heeft zich in mijn oude huis genesteld... De tuin leeft dus voort in mijn visie!

Mijn nieuwe huis heeft nu een tuin op het zuiden. Ontwerp heb ik al, helaas niet digitaal.. Ik zal eens kijken of ik het schetsontwerp kan in scannen. Maar ik moet eerst me huisje verbouwen.. Alles eruit en een andere indeling terug.. Ook leuk maar nu met die mooie warme dagen wil je eigenlijk niets liever als lekker in je tuin klussen. Maar goed, tuintje moet even wachten.
Mijn liefde voor subculturen is voortgekomen uit een dubbele passie, reizen en ik ben een natuur freak

Mijn kennis van subculturen is klein... Ik ben dan wel 10 jaar hovenier/tuin architect geweest maar dat is alleen hier in Europa.. Uiteraard weet ik wel het 1 en ander van kuip planten en 1 jarig goed. Maar door het rond kijken en informatie inwinnen ben ik toch wel achter gekomen dat er veel meer mogelijk is.

In de komende tijd zal ik de foto's uploaden van me oude tuin die ik wel zal blijven onderhouden en samen met mijn broer verder zal opbouwen. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden en of dat jullie nog tips en tricks hebben.
Met mijn nieuwe tuin ga ik pas later in het jaar beginnen. Ook lijkt het me in deze leuk als jullie kunnen meedenken in het proces. Maar nogmaals, hier moet ik mee wachten...

Tot slot wil ik graag zeggen dat ik dit een leuk forum vind, ik volg het al langer. Ook de foto's en uitleg van mensen die ze delen stel ik zeer op prijs, zeer leerzaam. Bedankt!
De groenten van, Robert