Ik heb met de RPS-bestelling hier op het forum sporen van de D.A. besteld, echter is dit voor mij totaal vreemd gebied, totaal geen ervaring mee. Een goed begin is vaak het halve werk

Welke grondsoort/mengsel is het beste te gebruiken? Ik zaai normaal alles in de cocopeat, kan ik dat hiervoor ook gebruiken of kan ik beter even gaan shoppen voor wat anders?
Wat is de beste temperatuur? Bij mij wordt het 17 tot 21 graden in het vertrek waar ik de bakjes ga plaatsen. Mijn andere optie is dat ik de bakjes in de propegator bij ca. 27-29 graden plaats (heb gelezen dat boven 25 graden niet goed is, dus geen goede optie als je het mij vraagt).
Moeten de bakjes in het licht staan of is dit niet van belang? Zon is voorzover ik heb gelezen zeker geen optie, echter vlak voor het raam in het licht kan het bij mij 15 graden of kouder worden, vooral in de winter. ca. 1 meter van het raam af komt de temperatuur niet onder de 17graden maar dan is het licht weer een stuk minder, wat is het meest verantwoord?
Hoeveel water? Ik heb gelezen, nat maken en bakje schuin zetten, als er niets meer uitloopt is het goed. Als ik echter naar de diversen foto's kijk zie ik van nat tot moeras omstandig heden (kleddernat dus).
Is het, voor de luchtvochtigheid in het bakje, handig om er een extra bakje met water in te zetten of is dit overkill?

Greetszzz,
Moneytree