Album: lapalmeraie

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Re: Album: lapalmeraie

Berichtdoor lapalmeraie op 29 mei 2026 11:27

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De voorlaatste is mijn nieuwe Borinda papyrifera 'KR7613' :mrgreen:
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
Avatar gebruiker
lapalmeraie
 
Berichten: 14584
Geregistreerd: 19 jan 2009 14:35
Woonplaats: Ronse (Oost-Vlaanderen)
866 bedankjes

Re: Album: lapalmeraie

Berichtdoor Mate op 29 mei 2026 14:32

Ziet er goed uit!! Lekker sfeertje ook :applaus:
Een klein stukje Dalmatië in mn achtertuintje.
Mate
 
Berichten: 3127
Geregistreerd: 18 feb 2015 09:32
Woonplaats: hoofddorp
370 bedankjes

Re: Album: lapalmeraie

Berichtdoor marinus op 01 jun 2026 07:44

:thumb_up:
marinus
 
Berichten: 2827
Geregistreerd: 30 sep 2011 03:04
104 bedankjes

Re: Album: lapalmeraie

Berichtdoor lapalmeraie op 25 jun 2026 11:38

Afbeelding
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
Avatar gebruiker
lapalmeraie
 
Berichten: 14584
Geregistreerd: 19 jan 2009 14:35
Woonplaats: Ronse (Oost-Vlaanderen)
866 bedankjes

Re: Album: lapalmeraie

Berichtdoor draco op 26 jun 2026 14:04

Een sfeervolle tuin Niek, ideaal ook voor een gezellige buurtborrel. :lol:
Staat er nu een zak met palmnoten bij de washi?
Er kunnen nog wel wat planten bij hè ;) Ik zou zo'n grasveld direct willen benutten.

Groet,
Han
"Alleen mensen die kunnen twijfelen zijn in staat hun wereldbeeld bloot te stellen aan nieuwe feiten en inzichten"
Avatar gebruiker
draco
 
Berichten: 6929
Geregistreerd: 17 sep 2012 21:49
719 bedankjes

Re: Album: lapalmeraie

Berichtdoor marinus op 26 jun 2026 14:55

:applaus:
marinus
 
Berichten: 2827
Geregistreerd: 30 sep 2011 03:04
104 bedankjes

Re: Album: lapalmeraie

Berichtdoor lapalmeraie op 27 jun 2026 19:52

Haha... nee geen palmnoten maar wel zo'n groenafval zak met de bladvoeten van de Washy in kwestie die net een scheerbeurt gekregen had, puur ter referentie voor de maat. De foto's vertekenen toch altijd een stuk. :D

En qua belanting... dat is eigenlijk een bewuste keuze.
Ik wilde een "open" geheel maar er zijn toch wel heel wat hoekjes, doorkijkjes enzo.
Je ziet de tuin dus totaal niet in één oogopslag en er is dus altijd wel iets nieuws te ontdekken en te zien, zonder het gevoel van ruimte kwijt te zijn. ;)
Bijkomend... in de begin jaren moesten de kinderen ook nog speelruimte hebben. Nu is dat vrijwel beperkt tot een zithoek om iets te drinken maar moet ik enkel nog onderhandelen over de onmogelijke trampoline :lol:

En... het betreft een huurwoning dus moet het toch een beetje "redelijk" houden :mrgreen:

Om een idee te geven.
Bij aankomst in 2009 vs nu

Afbeelding

Afbeelding
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
Avatar gebruiker
lapalmeraie
 
Berichten: 14584
Geregistreerd: 19 jan 2009 14:35
Woonplaats: Ronse (Oost-Vlaanderen)
866 bedankjes

Re: Album: lapalmeraie

Berichtdoor Eduard op 28 jun 2026 10:56

Een prachtige overzichtelijke tuin Niek :thumb_up: Ik zou die gras eilanden nooit opgeven dat brengt rust in het geheel . Hier heb ik nog een stukje open grasveld, het geeft mij een geluksgevoel als ik erdoor loop naar de overvolle andere tuindelen die zijn onoverzichtelijk en moet ik constant bukken om er door te komen :fluiten:
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Avatar gebruiker
Eduard
 
Berichten: 10509
Geregistreerd: 30 nov 2009 22:59
1038 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Foto album en video

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten