Haha... nee geen palmnoten maar wel zo'n groenafval zak met de bladvoeten van de Washy in kwestie die net een scheerbeurt gekregen had, puur ter referentie voor de maat. De foto's vertekenen toch altijd een stuk.
En qua belanting... dat is eigenlijk een bewuste keuze.
Ik wilde een "open" geheel maar er zijn toch wel heel wat hoekjes, doorkijkjes enzo.
Je ziet de tuin dus totaal niet in één oogopslag en er is dus altijd wel iets nieuws te ontdekken en te zien, zonder het gevoel van ruimte kwijt te zijn.
Bijkomend... in de begin jaren moesten de kinderen ook nog speelruimte hebben. Nu is dat vrijwel beperkt tot een zithoek om iets te drinken maar moet ik enkel nog onderhandelen over de onmogelijke trampoline
En... het betreft een huurwoning dus moet het toch een beetje "redelijk" houden
Om een idee te geven.
Bij aankomst in 2009 vs nu

