Dimi's exotisch hof'ken !! ;-)

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Re: Dimi's exotisch hof'ken !! ;-)

Berichtdoor jaak op 31 mei 2010 21:19

ik denk dat het een tropen paradijs word 8-)
mooi gedaan waterboyke.

groeten, Jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon

viewtopic.php?f=49&t=1772#p18157------Jaak zijn tuin
Avatar gebruiker
jaak
Moderator
Moderator
 
Berichten: 1801
Geregistreerd: 28 jul 2009 13:54
Woonplaats: Temse Oost-Vlaanderen
156 bedankjes

Re: Dimi's exotisch hof'ken !! ;-)

Berichtdoor p e t e r op 31 mei 2010 23:15

Dat komt in orde. Ik vind zelfs die winterfoto met de verlichting wel mooi.
Groetjes,
P e t e r
Mijn fotopagina: http://palmvrienden.net/forums/viewtopic.php?f=49&t=2070&start=510
De winter is de echte uitdaging van onze hobby maar geef mij de zomer maar.
Avatar gebruiker
p e t e r
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 5283
Geregistreerd: 18 aug 2009 21:40
Woonplaats: Geel
447 bedankjes

Re: Dimi's exotisch hof'ken !! ;-)

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 01 jun 2010 19:03

Amai, al veel reacties, bedankt voor de complimenten iedereen ! :mrgreen:
@Niek, idd steeds raar om oude foto's terug te zien, ik vind het zelf heel leuk om steeds het verschil eens te bekijken maar die eerste foto was al een tijdje geleden dat ik die nog eens gezien had. :)

@Videomaster, yep, het exotisch vrouwke mankeert hier nog jammer genoeg, je mag er steeds een schone Thaise opsturen hoor ! ;)

@Stefaan, yep die betonplaten komen van Baj, ben er zeer tevreden over en ook van die firma, profesioneel vakwerk leveren die mannen !

@Bommetje, mijn gigabad maakt het af hoor in de zomer, 30°C, plonske maken en dan wat chillen onder de bananenbladeren, op vakantie in eigen tuin ! :D

@al de rest, nogmaals dank voor alle complimenten ! :)


Vandaag een opleiding voor het werk moeten gaan volgen dus wat vroeger thuis dan normaal dus heb ik even de tijd genomen om snel nog een foto'tje te schieten voor jullie. Jammer genoeg is hier niet zonnig maar is het grijs dusja. Zoals je ziet heeft alles nog een grote achterstand door het nog steeds te koude weer voor deze tijd van het jaar ! :( Beetje bij beetje komt er vorm in...
Afbeelding
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Avatar gebruiker
Dimi Exotisch Hofke
 
Berichten: 3830
Geregistreerd: 23 jun 2009 21:23
Woonplaats: Sint-Niklaas
395 bedankjes

Re: Dimi's exotisch hof'ken !! ;-)

Berichtdoor lapalmeraie op 01 jun 2010 20:32

Mooi die golvende borders :)
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op Twitter: @la_palmeraie
Avatar gebruiker
lapalmeraie
 
Berichten: 14428
Geregistreerd: 19 jan 2009 14:35
Woonplaats: Ronse (Oost-Vlaanderen)
830 bedankjes

Re: Dimi's exotisch hof'ken !! ;-)

Berichtdoor djoeke op 01 jun 2010 21:08

Ziet er al heel mooi uit.

Hoe heb je de bananen overwinterd ? Niet te veel sterfgevallen?
Zie dat er vanachter rond de canariensis denk ik precies een grote cirkel gemaakt is wat ben je daar van plan ?
Grtz Bart.

Wil je mijn tuin zien klik dan HIER.
Avatar gebruiker
djoeke
 
Berichten: 3868
Geregistreerd: 01 sep 2009 21:42
Woonplaats: 9170 Sint-Pauwels( oost vlaanderen)
131 bedankjes

Re: Dimi's exotisch hof'ken !! ;-)

Berichtdoor shorty66 op 01 jun 2010 21:27

djoeke schreef:Ziet er al heel mooi uit.

Hoe heb je de bananen overwinterd ? Niet te veel sterfgevallen?
Zie dat er vanachter rond de canariensis denk ik precies een grote cirkel gemaakt is wat ben je daar van plan ?

daar heeft het zwembad eerder gestaan denk ik.aan de groote van de ronde te zien :lol: :lol: :lol: mvg shorty
shorty66
 

Re: Dimi's exotisch hof'ken !! ;-)

Berichtdoor videomaster op 01 jun 2010 22:06

Waterboyke schreef:@Videomaster, yep, het exotisch vrouwke mankeert hier nog jammer genoeg, je mag er steeds een schone Thaise opsturen hoor ! ;)


Opsturen gaat niet, komen afhalen wel. ;) Raar genoeg zijn er hier danig wat Thaise schonen die liever in de kou zouden zitten.
Greets Videomaster Thailand Isaan forum
Avatar gebruiker
videomaster
 
Berichten: 1578
Geregistreerd: 30 jul 2009 11:01
Woonplaats: Thailand
31 bedankjes

Re: Dimi's exotisch hof'ken !! ;-)

Berichtdoor Eduard op 01 jun 2010 22:20

Hoi, ik zie dat je de buren ook hebt aangestoken! wordt dat ook een zwembad! :P
En ja videomaster, ik heb een vriend die ook eens zo een Thaise schone over liet komen! Het eerste woord wat eruit kwam was schoppen! We hebben wel een reuze lol gehad!!! :lol:
Gr. Eduard.
2017 min. -08.1ºC --- max. 34.7ºC
2018 min. -08.6ºC --- max. 37.2ºC
2019 min. -07.0ºC --- max. 41.1ºC
2020 min. -05.0ºC --- max. 37.1ºC
2021 min. -09.1ºC --- max. 33.2ºC
2022 min. -09.0ºC --- max. 39.7ºC
Avatar gebruiker
Eduard
 
Berichten: 10353
Geregistreerd: 30 nov 2009 22:59
Woonplaats: Maastricht
1004 bedankjes

Re: Dimi's exotisch hof'ken !! ;-)

Berichtdoor videomaster op 02 jun 2010 02:22

EDUARD schreef:Het eerste woord wat eruit kwam was schoppen!


Ze zal geen klederen gehad hebben tegen de kou hé! ;)
Greets Videomaster Thailand Isaan forum
Avatar gebruiker
videomaster
 
Berichten: 1578
Geregistreerd: 30 jul 2009 11:01
Woonplaats: Thailand
31 bedankjes

Re: Dimi's exotisch hof'ken !! ;-)

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 04 jun 2010 23:09

@Niek, Bedankt, ik ben een gezonde kerel dus ik hou van ronde vormen ! :mrgreen:

@djoeke, de bananen heb ik op zolder overwinterd, gewoon uitgestoken en in een kuip gezet op zolder zonder water. Twee van de vier ventricosum's zijn weggerot en een paar reserve basjoo scheuten (grappige is dat de moederplanten die onbeschermt buiten zijn blijven staan nu terug volop aan de groei zijn !) voor de rest is alles goed door de winter gekomen maaar eind februari is het ineens snel met enkele bananen achteruit gegaan ook, zoals twee hele grote Siam ruby's, hadden een stam van +2 meter waar nu niks meer van over is, gewoon weggerot maar hebben wel veel nieuwe scheuten gemaakt die nu allemaal bij elkaar staan dus heb ik deze zomer een siam ruby bos. :) Had ik ook nog een basjoo red van 1,5 meter, ook in snel tempo ineens weggerot maar ook een scheut gemaakt die ikzelf met men domme kop heb afgekrakt toen ik die wou uitplanten, de knol zit dus nu in de volle grond maar nog geen leven boven de grond, ik hoop dat die nog terugkomt, knol was allesinds nog gezond ! Dan één van men grote maurelli's heb ik als test (te vroeg blijkt nu) in April dacht ik al uitgeplant toen het daar eens tijdelijk vrij warm werd voor die tijd van het jaar, is langzaam weggerot, ondertussen heb ik al twee nieuwe maurelli's bij. Dan nog de zebrina, de moederplant bloeide einde vorige zomer, te laat jammer genoeg, is dus afgestorven, heeft twee scheuten gemaakt die nog vrij groot zijn geworden (+1meter) maar die heb ik uitgeplant en daar zat nog steeds geen leven in, afgelopen week toen ik voelde aan de stammen had ik ze ineens in men handen, rot, ik hoop dat er nog iest van komt maar voorlopig ook geen leven meer te zien boven de grond. Dat is het zowat denk ik wat de bananen betreft...
Wat die grote cirkel rond de Phoenix is, wel...vergelijk eens met de foto's van vorig jaar ? Dan zie je dat de Phoenix op een bergje stond dat veel te hoog en te steil was waardoor dat enkele problemen met zich meebracht, dit bergje heb ik gewoon veeeel groter gemaakt zodat de helling veel kleiner is, wat je nu ziet is die grote berg zand waarop het gezaaide gras stillaan begint door te komen ! Dus ik heb eigenlijk een kleine heuvel nu in men tuin vond ik wel leuk. ;)

@Eduard, mijn buren aangestoken haha, echt niet hoor, die hebben geen intresse in de tuin, je ziet het niet goed maar die staat vol onkruid dat in de zomer tot een meter hoog staat ! Die tent achteraan de tuin word een stockage voor zijn auto-onderdelen. En dat blauwe zeil weet ik niet precies maar ik denk dat hij zo het groen eronder wil laten afsterven om daar dan een hondenren te kunnen maken voor de hond ofwel komt daar die tent te staan, ik weet het niet, moet het eens vragen als ik hem nog's zie ! ;) Zijn hobby is dus mosen aan otowrakken (prutsen aan oude auto's) ! :D
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Avatar gebruiker
Dimi Exotisch Hofke
 
Berichten: 3830
Geregistreerd: 23 jun 2009 21:23
Woonplaats: Sint-Niklaas
395 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Foto album en video

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten