nog ff een kort filmpje van de tuin

Op dit forum kan je je foto's en YouTube video's delen met andere leden van het forum. Zet video's tussen youtube - tags.

Re: nog ff een kort filmpje van de tuin

Berichtdoor wsnbm op 08 aug 2010 22:56

Mooi filmpie, ik heb hem helemaal afgekeken en die wietplant die gaat dadelijk
lekker ruiken hoor . . . tot vervelends toe.

Prachtige tuin met alle tropische en exotische snufjes aanwezig.

Daar kan je gerust een uurtje bijkomen na een drukke dag op je werk, is de tuin te huur voor een uurtje per dag . . . ;)
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 09 aug 2010 09:42

Van al die mooie planten eist er eentje blijkbaar wel de speciale aandacht :lol:
Heb je die zelf opgekweekt uit zaad?

Zoals menig ander exotenliefhebber vind ik de plant mooi om te zien.
Maar vang er verder niets mee aan; een mannetje zou voor mij dan ook prima volstaan.
Voor de wietliefhebbers zijn die dan weer waardeloos. Maar ze zijn niet zo makkelijk te vinden...
En zaad is al snel behoorlijk kostbaar. Of heb jij tips? (a)

Zo heb ik enkele jaren terug eens een aantal mannetjes gekregen van iemand. Die waren binnen opgekweekt maar bleken dus waardeloos. Ik ze in de auto gezet en moest er op zaterdagnacht (na een lekker etentje (a) ) nog het halve land mee door. Aangezien het nog winter was stond de verwarming in de auto aan.... pffff, wat een lucht zeg; ik heb echt héél hard zitten hopen dat we geen (alcohol)controle tegen zouden komen, want zodra het raam zou opengaan. :oops:
En leg dán maar eens uit dat je 'slechts' een plantenliefhebber bent... :roll:

Vrgr
Niek
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

856 bedankjes

Berichtdoor shorty op 09 aug 2010 16:38

lapalmeraie schreef:Van al die mooie planten eist er eentje blijkbaar wel de speciale aandacht :lol:
Heb je die zelf opgekweekt uit zaad?

Zoals menig ander exotenliefhebber vind ik de plant mooi om te zien.
Maar vang er verder niets mee aan; een mannetje zou voor mij dan ook prima volstaan.
Voor de wietliefhebbers zijn die dan weer waardeloos. Maar ze zijn niet zo makkelijk te vinden...
En zaad is al snel behoorlijk kostbaar. Of heb jij tips? (a)

Zo heb ik enkele jaren terug eens een aantal mannetjes gekregen van iemand. Die waren binnen opgekweekt maar bleken dus waardeloos. Ik ze in de auto gezet en moest er op zaterdagnacht (na een lekker etentje (a) ) nog het halve land mee door. Aangezien het nog winter was stond de verwarming in de auto aan.... pffff, wat een lucht zeg; ik heb echt héél hard zitten hopen dat we geen (alcohol)controle tegen zouden komen, want zodra het raam zou opengaan. :oops:
En leg dán maar eens uit dat je 'slechts' een plantenliefhebber bent... :roll:

Vrgr
Niek

hij staat er bij mij ook voor de plant hé,want ik ben geen roker.(niet meer) :lol: .maar vind het een fantastische plant.en normaal mag je er één staan hebben.zolang je er maar niet van oogst.de belgische wetgeving hé.daar gaan die mannen hun niet met bezig houden hoor. mvg shorty.en je hebt inderdaad binnen en buiten wiet.
shorty

9 bedankjes

Berichtdoor Dimi Exotisch Hofke op 09 aug 2010 18:04

Zeer leuk filmpje Shorty, denk dat ik dat later ook eens zal doen ! Vind het wel mooi daar achter het tuinhuis aan de vijver, mooi allemaal begroeid enzo, knap hoor ! ;)
En wel grappig om te zien die wietplant, ik dacht dat ik de enige was die dat wel een mooie plant vond en uitgeplant had ! :mrgreen:
Hieronder de mijne, zonet even snel fotootjes getrokken, hij word me wat te breed want begint over de andere planten te hangen, nog even en mijn Sabal riverside staat ook in de schaduw...
Is nu zo'n 2,5 meter hoog en zeker 2 meter breed !! :shock:

Afbeelding

Afbeelding
Groeten Dimi ! ;)

Mijn Exotisch Hofke (Video's) -> Hier klikken
Dimi Exotisch Hofke

396 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 10 aug 2010 13:48

En hangen er al grote knoppen aan?
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor djoeke op 10 aug 2010 17:07

ja die ziet er zeker nie slecht uit ik heb er ook zo'n grote staan maar nog geen toppen ,die beginne pas als ze 12 12 staan
12 uur licht 12 uur donker
Grtz Bart.

Wil je mijn tuin zien klik dan HIER.
djoeke

131 bedankjes

Vorige

Keer terug naar Foto album en video