Bedankt voor de reacties.
Terug in nuchtere modus.
Ik ga niet alles kunnen houden hoor. Het staat nu al elke winter barstens vol en het meeste heb ik toch al. Ik heb ze eigenlijk vooral meegenomen omdat ze anders niet verzorgd werden en zeker zouden sterven. Dat is nooit tof, maar helemaal niet bij zelf gezaaid goed.
Bv die twee nicolai's, hoe mooi ze inmiddels ook zijn, ik heb zelf al twee staan van zo'n 1,5m. Idem voor de canariensis. Ik heb er zelf al eentje in volle grond. Eentje houd ik en de andere mag ook weg. Dan nog eentje met speerrot waarvan we wel zien wat het wordt.
Enkel de zelfgezaaide Cycas houd ik. Die is mooi en wordt niet snel té groot. Dat zal de herinnering vormen. Net als enkele deco items voor de tuin. De tuinkabouters heb ik wijselijk laten staan.
De rest was ook vooral mooi meegenomen. Zoals de Campanula, ook die stond hier al maar is nog niet volledig rond de voet van de Trachy gegroeid. Dat was bij deze ineens opgelost. Idem voor de wijnrank. Altijd leuk voor een gaatje op te vullen.
@blindganger: altijd welkom. Vorig jaar bij OpenExotentuin was er ook een forumlid uit Hasselt gekomen

@Rob: die vuurpijlen stonden er al hoor. Je hebt er tenslotte al twee stekken van