Jane schreef:Prachtig Rob![]()
Hoe lang staat die Cycas bij jou al in de volle grond? Heeft ie ook strengere winters doorstaan? Want die van mij heeft binnen gestaan, maar staat nu alleen maar te verbranden en wil niet flushen.
Dit was de derde winter op rij. laagste was iets van -8.5, maar ik ben na metingen ervan overtuigd dat het bovengrondse deel wel tot -13/-15 goed gaat. De grond erom heen is een ander verhaal - ik heb nog geen sluitende mooie oplossing. Mulchen is er een, maar ik ben lui, en PS platen werkt wel maar ziet er niet uit, waait weg en is behoorlijk onhandig
Ik had ook een vraag van Veronique naar de wijze van inpakken voor de Cycas, ik zal eea ff als topic apart maken, zodat anderen kunnen delen.
Jozef schreef:Ziet er prachtig uit, maar ik zag op allereerste foto zowaar 3 lege potten?![]()
Yep...Potten blijven ook leeg voorlopig. Ik wacht al een tijd op een hamer, baksteen of ongelukje van de postbode. Nu met de plannen kijk ik het ff aan, maar als we hier blijven dan mogen de potten weg voor elk aannemelijk bod - en een kop koffie of een vette hap is voor mij meer dan redelijk
Carlo schreef:Spannend hoor eventueel het nieuwe huis. En met zoveel grond kan je elke exoten fantasie realiteit gaan maken!
Zeg je baan al maar vast op want met zo'n tuin wordt je fulltime tuinman![]()
Nah...tuin moet ook betaald worden man! van een zakkie peperzaden word ik niet armer, maar als je zoveel meters moet gaan voorzien van serieuze planten dan moet ik er wel bij blijven werken (en de webcam is voor mij geen optie