pfff, had niet verwacht dat er zoveel positieve interesse was, erg leuk
ik heb geprobeerd antwoord te geven op alle berichten (dat waren er nogal wat)
eduard: je echt gaaf, heb er zin in om alles voor elkaar te krijgen
dennis en palmgek: ik ben ook benieuwd hoe het gaat worden, nog even geduld.
hitch: ik ben bij de gemeente geweest en heb een melding ervan gedaan die is goed gekeurd.
itrime: je moet er in Nl wel melding van doen als je hem groters als 30m² maakt.
gerritzen: dit heb ik nu ook in mijn vijver, als je tamme vrouwlijke schildpadden hebt van min.20 cm schildlengte doen ze elkaar niks. mannetjes zijn agressief en schuw.
ick: dit is mijn hobby om lekker bezig te zijn en als alles volgens de pannen klaar is ben ik zeer te vreden en kan ik genieten.
remy en rico en iwanito: ik zal mijn best doen veel foto's te posten
koen en arno: ik wil maar 2 koppels eenden houden en met een beetje filter werk en veel planten komt het helemaal goed, ik leg met mijn werk veel (zwem) vijvers aan en heb al veel gezien in mijn 7 jaar werk ervaring. er komen div. bodemputten in om de bodem helemaal schoon te houden.
draco, klopt maar ze kunnen ook zo weer weg zijn, liever wilde eenden erbij en een rijger:p
jmc4c: bedankt, word lekker doorwerken aankomend jaar.
net even wat actuele foto's gemaakt.
vandaag is de steen gebracht, heb even secuur gemeten (2.05x1.70x90) en 4 ton op de weegbrug. deze komt over de vijver te hangen steunend op een betonnen muur, door de platte kant aan de onder zijde lijkt hij dan zwevend.

mijn grond loopt tot het metalen hek, de rotzooi is van de buren. ook hier wordt de schutting door gezet.