2 maanden geleden was de laatste update dus hoog tijd voor een nieuwe update,de foto's zijn genomen van ongeveer een maand geleden tot nu,nog even vermelden dat ik hier in Temse veel geluk heb gehad met de grote hagelballen,ik heb dus geen schade(gelukkig)maar het was in vogelvlucht toch maar een km van mij verwijderd,wat betreft de vijver heb ik nieuwe vis uitgezet,kleintjes van ongeveer 6cm lang en wetende dat ik met 2 goudwindes en één blauwewinde van zo'n goeie 30cm in de vijver zit heb ik in de vijverwinkel dan ook gevraagd of de windes die niet gingen opeten,antwoord was dat ik op beide oren mocht slapen............ik heb nog nooit zo'n jacht gezien,alle nieuwe vis was in één uur naar binnen gedraaid door de windes ook wetende dat windes insekten eters zijn heb ik naar de vijverwinkel gebeld en ze konden het niet geloven,dan heb ik maar gezegd dat ik waarschijnlijk piranha's in mijn vijver zitten heb.
Voor de rest is het hier rustig,de bananen zijn in gang geschoten net als de rest,veel kijk plezier met de foto's,klikken voor vergroting.
prachtige bloei dit jaar van de Fortunei
Cyathea Brownie
nieuw leven in de tuin
dit jaar kan ik rijpe vruchten eten
eindelijk word mijn geduld beloond,na 4 jaar voor een eerste maal bloemen op mijn Albizia
Groeten, Jaak