Dat is zeker zo, de tuin is nu veel voller, planten zijn goed gegroeit, maar het kan nog beter en mooier daarom altijd bezig in de tuin, aan het werk, maar ook aan het genieten hoor!
En Corrine, wat doet de bamboe dit jaar? Bij mij gaat de Ph. aureosulcata aureocaulis geweldig. De groene vivax heeft weinig scheuten maar wel een paar hele dikke. De dikste is zo'n 5,5cm. maar verder ook een paar hele dunne. De vivax aureocaulis ook erg weinig scheuten en ook een paar redelijk dikke en een paar dunne sprieten. De nigra heb ik helemaal afgeknipt maar loopt toch weer heel goed uit.
Ik schaam me weer diep, te weinig tijd gehad om foto's te maken van onze tuin en hier te plaatsen . De vivaxen zijn nog steeds matig, een paar scheuten zijn er opgekomen, maar het blijft om te janken! Verder was onze musa in juli geknakt door de storm maar in augustus heeft hij een groeispurt gekregen en zijn de pups ook aan de groei gegaan. Verder gaat alles lekker, het is goed vol en we snoeien ons af en toe gek . Binnenkort ga ik foto's maken, nog voor de herfst echt invalt, belooft...