Zal ik maken Eduard! Is wat lastig het is 1.000m2 en er staan veel bomen in de weg voor een goede foto te maken. Het zijn ook losse stukjes eigenlijk: de rechterkant van de tuin is bijna helemaal beplant en achterin staat de speelhoek van m'n dochter.
De linkerkant is niet beplant (staat vol met onkruid) en dan komt er een klein stukje van m'n dochter en een stukje met aardbeienplanten, verschillende soorten bessenstruiken en dan de kippenrennen.
Stukje bij beetje komt er ieder jaar een stukje meer bij wat beplant wordt doordat er planten gescheurd/gedeeld worden en elders uitgezet wordt of dat ik deze stekken kan ruilen voor nieuwe planten. Deze nieuwe planten staan dan in eerste instantie in ruime kuipen ingegraven in de grond totdat het onkruid zo goed als zeker wegblijft uit dat stuk en dan krijgen ze hun definitieve plaats. (klinkt omslachtig maar er was 10 jaar lang niets aan de tuin gedaan voordat wij er kwamen en omdat ik geen frees of andere hulpmiddelen heb zijn de worteldekens gigantisch van het onkruid en bijna niet uit te roeien) De nieuwe aanplant kan ik door de snelle groei van het onkruid en de weinige tijd die ik heb om het te bestrijden dan bijna niet meer terugvinden... Daarnaast veel last van woelratten (geen woelmuizen) die al de nieuwe aanplant graag om zeep helpen (en ook de bestaande aanplant maar meestal, niet altijd, heb ik die al nieuw uitgezaaid of gedeeld dus meerdere planten voorhanden gelukkig)