Nou vandaag maar even 2 cactusjes gehaald. Op het etiketje stond "opuntia co" en de ander stond "optunia"

. Ik dus de kerel aangeklampt bij Pelckmans met de vraag wat voor opuntia's dat waren. Wist ie niet....
Nou ja, dat snap ik natuurlijk wel, want voor die 2,95 per uur die hij daar verdient hoeft hij dat ook niet te weten en ik weet er evenmin al iets van af.
Die "opuntia co" zal wel de opuntia compressa zijn, maar die andere weet ik niet. Ik zal wel eens een foto maken en posten in de rubriek die daarvoor bestemd is... als mijn cardreader het doet, want mijn zoontje heeft mijn kaartje in het verkeerde slot gepropt waardoor er wat pootjes omgebogen zijn, en nu werkt mijn cardreader dus niet meer
Ach, kan me eigenlijk ook niet boeien met dit lekkere weer

Ik heb ze zojuist even ingegraven en me natuurlijk weer bezeerd aan de stekels die aan de cactussen zitten. Nu maar afwachten of ze het koudere weer dat de komende maanden er aan komt gaan overleven. Ik was voor 2 cactussen minder dan 10 euro kwijt, dus waar praten we over!
ps. De palmen die ik tijdens mijn wandeling door het tuincentrum tegenkwam zaten mij ook weer aan te kijken

Ik hoorde ze "papa, papa" roepen...