TropiRo schreef:lapalmeraie schreef:Zoals ik het begrijp weekt Ro de tabak niet.
Gewoon een plukje door de bovenlaag van de potgrond heen mengen en bij het watergeven gaat de rest vanzelf. Toch Ro?
Klopt helemaal Niek.
@Draco, je moet zelf kijken hoeveel je erbij gooit, als het water licht bruin is is het genoeg. Dacht dat je met 1 pakje ongeveer een 200 liter nicotine water kan maken. Koffie kan ook want cafaine is schadelijk voor mensen en beesten maar niet voor de plant.
Gr, Ro
nu kan ik ff helemaal niet meer volgen
Ro , je spreekt over 1 pakje is voldoende voor 200 liter nicotine water , dus kan je niet anders doen dan de tabak op te lossen in water en dit "gefilterde" water dan toevoegen aan je planten , want als je zoals je zegt kijkt als het water lichtbruin word het voldoende is , dan kan dit niet wanneer je de zuivere tabak op de aarde gooit en dan water bijvoegt , want als je de planten water geeft trekt het water in de planten en zowiezo is de plantaarde al donkerbruin/zwart , dus kan je niet zien als het lichtbruin is
Maar Niek spreekt over de tabak gewoon over de aarde van de plant gooien en dan zal nadien wanneer je water bijvoegt de tabak zijn werk doen
Wat ik ga doen , is een pakje roltabak kopen en daar een aftreksel van maken op waterbasis en dit dan gebruiken als ik zie als er "beestjes" zijn