@ Carlo, volgens mij heeft hij er zelfs nog meer maar ik heb geen geupdate lijst gekregen, de lijst (in het topic) waarnaar ik verwees in mijn eerste bericht is denk ik wel enigsinds up to date, als je nog iets specifieks in gedachten heb kan ik het natuurlijk altijd navragen dus dan moet je maar desnoods PB sturen dan vraag ik de prijs gelijk wel na.
Peter handelt in US Dollar maar wij kunnen ook prima in euro's betalen als het geld naar mij wordt overgemaakt zorg ik dat het netjes die kant op gaat (hopelijk hebben jullie wel dusdanog vertrouwen in mij en zo blijft het voor Peter ook een beetje overzichtelijk in plaats van een aantal losse overboekingen)
@ Rob, ik heb laatst een topic geopend over zaden en kou en dat komt goed, en ik bedenk me net dat ik vorig jaar medio januarihier zaden in de brievenbus heb gehad voor bijna een hele dag en dat is ook goed gegaan dus dat moet opzich geen enkel probleem zijn!
Extra goed inpakken zal vanuit daar niet veeel helpen aangezien de verwachte levertijd tot hier circa 5-10 dagen is. Natuurlijk zorgt peter ervoor dat de paketten netjes zijn ingepakt en dat zal ik vanzelfsprekend ook doen!
@ Gouden HandPalm, als hij ze op dit moment heeft dan kan hij ze er gewoon bij doen en dan zorg ik dat ze weer netjes bij jou op de mat komen

@ Gilian, hmmm mijn banaan is afgelopen jaar ook binnen gekomen rond deze temperatuur en doet het anders prima, zeker nu de dagen weer lengen heeft de plant de volle zomer zodadelijk om op kracht te komen, veel planten nekken hem juist door een tekort aan licht, dus hoe vroeger in het seizoen je aanplant hoe meer reserves ze opbouwen en volgende winter goed doorkomen.
@ iedereen die iets wil, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn een PB te sturen dan kan ik even alles op 1 plekje organiseren en jullie ook de benodigde informatie doen toekomen.
hopelijk heb ik iedereen hier voorzien van een bevredigend antwoord en hebben mensen over een tijdje allemaal leuke planten en/of zaden

Groetjes Tom