Gezamenlijke bestelling Gekko-Enterprise

In dit forum worden de forumuitstappen, exotische planten beurzen en gezamenlijke aankopen (acties) gepost.

Re: Gezamenlijke bestelling Gekko-Enterprise

Berichtdoor Gilian op 28 jan 2014 00:21

Veeel tevroeg joh ;) ik heb meerdere malen musas bij peter vandaan gehaald maar niet gered door de koude.

Lekker wachten tot april. Vroeg genoeg ;)
Gilian

17 bedankjes

Berichtdoor Carlo op 28 jan 2014 00:32

Ik weet niet wat voor valuta daar gebruikt wordt maar tot nu toe ziet het er veel te duur uit naar mijn zin.
Carlo

148 bedankjes

Berichtdoor Tropica Flora op 28 jan 2014 01:27

@ Carlo, volgens mij heeft hij er zelfs nog meer maar ik heb geen geupdate lijst gekregen, de lijst (in het topic) waarnaar ik verwees in mijn eerste bericht is denk ik wel enigsinds up to date, als je nog iets specifieks in gedachten heb kan ik het natuurlijk altijd navragen dus dan moet je maar desnoods PB sturen dan vraag ik de prijs gelijk wel na.
Peter handelt in US Dollar maar wij kunnen ook prima in euro's betalen als het geld naar mij wordt overgemaakt zorg ik dat het netjes die kant op gaat (hopelijk hebben jullie wel dusdanog vertrouwen in mij en zo blijft het voor Peter ook een beetje overzichtelijk in plaats van een aantal losse overboekingen)

@ Rob, ik heb laatst een topic geopend over zaden en kou en dat komt goed, en ik bedenk me net dat ik vorig jaar medio januarihier zaden in de brievenbus heb gehad voor bijna een hele dag en dat is ook goed gegaan dus dat moet opzich geen enkel probleem zijn!
Extra goed inpakken zal vanuit daar niet veeel helpen aangezien de verwachte levertijd tot hier circa 5-10 dagen is. Natuurlijk zorgt peter ervoor dat de paketten netjes zijn ingepakt en dat zal ik vanzelfsprekend ook doen!

@ Gouden HandPalm, als hij ze op dit moment heeft dan kan hij ze er gewoon bij doen en dan zorg ik dat ze weer netjes bij jou op de mat komen :)

@ Gilian, hmmm mijn banaan is afgelopen jaar ook binnen gekomen rond deze temperatuur en doet het anders prima, zeker nu de dagen weer lengen heeft de plant de volle zomer zodadelijk om op kracht te komen, veel planten nekken hem juist door een tekort aan licht, dus hoe vroeger in het seizoen je aanplant hoe meer reserves ze opbouwen en volgende winter goed doorkomen.

@ iedereen die iets wil, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn een PB te sturen dan kan ik even alles op 1 plekje organiseren en jullie ook de benodigde informatie doen toekomen.

hopelijk heb ik iedereen hier voorzien van een bevredigend antwoord en hebben mensen over een tijdje allemaal leuke planten en/of zaden :)

Groetjes Tom
Neem eens een kijkje op http://www.TropicaFlora.nl
Tropica Flora
Bedrijven

15 bedankjes

Berichtdoor alloo op 28 jan 2014 15:13

Carlo schreef:Ik weet niet wat voor valuta daar gebruikt wordt maar tot nu toe ziet het er veel te duur uit naar mijn zin.

Vind ik ook Carlo,en dan in Thailand ,het groeit er als hier netels,en geen stookkosten.

groetjes Fons
alloo

58 bedankjes

Berichtdoor Tropica Flora op 28 jan 2014 15:37

alloo schreef:
Carlo schreef:Ik weet niet wat voor valuta daar gebruikt wordt maar tot nu toe ziet het er veel te duur uit naar mijn zin.

Vind ik ook Carlo,en dan in Thailand ,het groeit er als hier netels,en geen stookkosten.

groetjes Fons

Nogmaals het zijn US Dollars, met de huidige wisselkoers 1 U.S. dollar = 0.732547066 Euros valt het allemaal reuze mee.
De planten die je daar koopt groeien niet slechter omdat ze daar vandaan komen overigens, een palm, banaan of iets willekeurig anders groeit even goed als die je hier uit het tuincentrum haalt (welke overigens ook vanuit die richting kunnen komen)

Graag zou ik hier niet een verdere discussie van willen maken en gewoon de mensen die mee willen bestellen de mogelijkheid bieden om mee te bestellen en niet een gehele discussie opstarten over of het danwel duur is ofniet want dat is voor iedereen anders, als je niet mee wilt bestellen omdat het je te duur is vind ik geen enkel probleem maar dat heeft hier dan ook geen verdere toegevoegde waarde om dat te vermelden.
Tropica Flora
Bedrijven

15 bedankjes

Berichtdoor Tropica Flora op 01 feb 2014 18:27

Nog maar 2 weekjes te gaan :D kriebelt het lekkere weer ook al zo bij jullie?

Als iemand wat wil laat het maar horen dan regelen we dat het deze kant op komt :)
Tropica Flora
Bedrijven

15 bedankjes

Berichtdoor hent v op 03 feb 2014 01:14

Hoi

Peter heeft nog een rekening in België , dus kan er gewoon in euro's betaald worden.
Dit wel vermelden bij de bestelling.

Gr Hent
2e Pinksterdag 5 juni 2017 in Haps
http://www.exotischeplantenbeurs.tk
hent v

33 bedankjes

Berichtdoor Tropica Flora op 03 feb 2014 01:29

Dat klopt, betaling kan gewoon geschieden in euros maar de rekenprijzen zijn in dollars en dat is wat telt.
Verdere informatie over de betaling zijn niet zo boeiend om hier openbaar te maken en zullen dan ook in PB worden besproken met de mensen die iets besteld hebben aangezien dat verder niet op internet hoeft te staan.
Tropica Flora
Bedrijven

15 bedankjes

Berichtdoor Rob op 03 feb 2014 02:20

Dat laatste is gunstig...de Euro is nog altijd keihard en word alleen maar harder zo lijkt het.

08/09, -14.7°C__14/15, - 3.6°C__20/21, -9.1°C
09/10, -10.0°C__15/16, - 5.9°C__21/22, -5.2°C
10/11, - 7.9°C__16/17, - 7.9°C__21/22, -6.9°C
11/12, -14.7°C__17/18, - 8.3°C__22/23, -7.1°C
12/13, - 7.9°C__18/19, - 7.5°C
13/14, - 0.8°C__19/20, - 2.8°C
Rob
Beheerder
Beheerder

1136 bedankjes

Berichtdoor Tropica Flora op 03 feb 2014 12:53

Ja maar wat maakt het precies uit? Wij verdienen in euros en hij rekent in dollars, dan is het toch logisch dat wij in euros betalen met de wisselkoers ertussen? Dan heeft het toch geen toegevoegde waarde hoe we kunnen betalen? Ik snap heel leuk hoe jullie denken maar het maakt niet uit waarmee we betalen omdat er toch een wisselkoers tussen zit?
Tropica Flora
Bedrijven

15 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Uitstappen, beurzen en acties