Open Exoten Tuindagen

In dit forum worden de forumuitstappen, exotische planten beurzen en gezamenlijke aankopen (acties) gepost.

Re: Open Exoten Tuindagen

Berichtdoor lapalmeraie op 29 jun 2011 14:03

Maar als je de telefoon verbinding laat maken als externe harde schijf heb je zelfs geen speciale software nodig. Je kunt ze natuurlijk ook doormailen of mms-en maar dan moet je wel de juiste instellingen hebben...
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

844 bedankjes

Berichtdoor amourath op 29 jun 2011 14:15

Ik gebruik ook nooit die software, gewoon via windows verkenner zoals Niek al zei.

't Is toch geen data-kaartje met interne WiFi eh? Dat hebben wij ooit eens voorgehad... kaartje leeg, we dachten alles kwijt te zijn... bleek achteraf dat er ergens free WiFi gedetecteerd was en die kaart alles was gaan uploaden :?
Professionele paardenfotografie - http://www.e-horse.be
amourath

112 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 29 jun 2011 15:29

Ja precies, dat was m'n eerste optie. Ik sluit de telefoon aan (op de pc komt dan nog geen melding, zelfs niet bij 'deze computer') en ik kies op de gsm 'Massaopslag'. Dit is de optie die ik vroeger ook koos en zo kan ik inderdaad met de verkenner tussen de mapjes surfen op de gsm. Maar om een of andere reden komt er nu bij elk mapje 'This folder is empty' te staan. Begrijp er zelf ook niks van, maar dit is sinds de overgang naar Windows7. Ik kan de foto's wel bekijken op m'n gsm.

De volgende stap was dan om de speciale software te installeren (ben er zelf ook niet zo'n fan van), maar dit geeft een foutmelding. M'n gsm is niet meer up to date, moet dringend een nieuwe kopen eigenlijk (samsung g600)
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor lapalmeraie op 29 jun 2011 15:59

Bij samsung krijg je 3 opties dacht ik.
Naast 'massaopslag' en 'PC studio' (= speciale software nodig) ook nog 'multimedia'.
Die laatste optie, die bovenaan in het lijstje staat, :roll: , werkt prima.
Maar qua connectiviteit is Samsung inderdaad niet echt heel gebruiksvriendelijk.

bleek achteraf dat er ergens free WiFi gedetecteerd was en die kaart alles was gaan uploaden

:lol: Prachtig, de techniek staat voor niets hè.
Nog te hopen dat er niets delicaats tussen stond :fluiten:
http://palmvrienden.net/lapalmeraie
volg lapalmeraie op X: @la_palmeraie
lapalmeraie

844 bedankjes

Berichtdoor fordbully op 16 jul 2011 17:35

De tuin is weer netjes onkruid vrij en vele planten in bloei...

We verwachten jullie op 27 & 28 augustus van 10.00 tot 18.00 op de OpenExotenTuindag 2011.

Groetjes...
Bijlagen
DSC02310-400.jpg
DSC02310-400.jpg (26.39 KiB) 3430 keer bekeken
fordbully
Bedrijven

25 bedankjes

Berichtdoor Christophe op 16 jul 2011 18:22

fordbully schreef:De tuin is weer netjes onkruid vrij en vele planten in bloei...

We verwachten jullie op 27 & 28 augustus van 10.00 tot 18.00 op de OpenExotenTuindag 2011.

Groetjes...

Goed dat je dit zegt dat dit op 28 augustus valt. Dan zal de uitstap naar Meise waarschijnlijk op 21 augustus zijn ;)
Christophe
Beheerder
Beheerder

222 bedankjes

Berichtdoor veronique op 17 jul 2011 10:55

Zullen aanwezig zijn :D
veronique

62 bedankjes

Berichtdoor erna op 26 jul 2011 13:15

hallo allemaal,

Op zaterdag 30 en zondag 31 juli zijn er opnieuw Openexotentuinen bij ons.

Telkens van 10 tot 20 u

Iedereen welkom !

groetjes, Erna
erna

374 bedankjes

Berichtdoor erna op 31 jul 2011 21:19

De opentuinen zijn achter de rug, en we zijn tevreden met het aantal bezoekers. Het was stralend weer de ganse dag, gisteren was het wat minder maar toch geen regen.

Opvallend dit jaar was de vraag naar plantjes. Daarom zouden we graag bij de opentuinen van 2012 wat plantjes willen verkopen aan lage prijzen.

Daarom mijn vraag : als iemand van jullie volgend jaar een overschot hebben aan plantjes ( om het even wat), mogen jullie mij steeds contacteren. Uiteraard willen we zeker een kleine vergoeding geven, af te spreken.

Dank bij voorbaat,

groetjes, Erna
erna

374 bedankjes

Berichtdoor erna op 15 aug 2011 20:45

Hallo,

Normaal doen Rudi en ik niet mee aan de opentuinen van augustus. Het is hier in Keiem dan Kermis :) en meestal kwamen de bezoekers rechtstreeks van café naar hier :mrgreen: , dus hadden we besloten niet meer mee te doen in augustus.
Doordat er echter enkele mensen toch graag onze tuin willen bezoeken, willen we de tuin wel openstellen, enkel voor de palmvrienden en enkele exotenvrienden op zaterdag 27 augustus. Dus mocht iemand nog zin hebben om te komen, steeds welkom !

groetjes, Erna en Rudi
erna

374 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Uitstappen, beurzen en acties