zoals de titel aangeeft kan ik geen foto's meer bekijken op het forum,op andere website's heb ik geen probleem, zijn er nog mensen met dit probleem ? Kan dit nagekeken worden
Groeten, Jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon
Niek, Ik krijg geen foutmelding,ik zie enkel een leeg vlak met soms wat cijfers en letters waarschijnlijk van het fototoestel waarmee de foto's genomen zijn en dat is in alle topics,gisteren was alles nog in orde. Ik heb een desktop windows 8.1 en werk met google chrome,ik heb ook al gekeken bij internet explorer en dat is hetzelfde, bij bv.facebook kan ik alle foto's en filmpjes zien. Heel eigenaardig !!!!
Groeten, Jaak
We leven allemaal onder dezelfde hemel,maar we hebben niet allemaal dezelfde horizon
Mijn volgend berichtje is positief Niek, ik heb de pc opnieuw opgestart en het probleem is opgelost,hoe dit kwam geen idee. gelukkig kan ik weer naar mooie foto's kijken
Groeten, Jaak