Hehe alvast bedankt voor mijn 1ste bedankje

Ik ga bekijken of ik de plant via Draco kan meegeven en je krijgt er nog gratis 100 Trachycarpus fortunei zaden bij, dan kan je hiermee experimenteren in je stukje border. Je moet dan maar met Christophe afrekenen voor de plant want het is ten voordele van Palmvrienden.
Van mij mag je de foto's zeker gebruiken, maar als je nog een weekje(dit weekend denk ik) geduld hebt dan ga ik nieuwe foto's trekken want deze waren eigenlijk snel gemaakt. Normaal gezien moeten ze allemaal in grotere potten komen want sommige van op de foto zitten te krap. Ik zal dan 6 mooie foto's maken en u doorsturen, ok?
@ Arpad:
Jep klopt, komt omdat ze heel dicht op elkaar stonden en ze naar het licht opgeschoten zijn. Dit is eigenlijk niet erg want de volgende bladeren zullen weer veel kleiner zijn. Heb er ook binnen gezaaid en deze zien eruit zoals uw planten.
Mensen die nog geïntresseerd zijn in wat zaad van de Trachycarpus fortunei en die naar Canna-Banana gaan mogen mij altijd contacteren en dan krijg je er gratis van mij