lapalmeraie schreef:Dat is bij deze in orde heren.
Een dergelijke correctie is op een smartphone/tablet erg omslachtig dus kan het wat langer duren tegen dat één van ons aan een PC de aanpassing door voert.![]()
Ivm het verplaatsen van het andere topic; dat heb ik inderdaad verhuisd naar een andere rubriek. De "babbelrubriek" zoals je dat omschrijft is zeker geen degradatie hoor, maar meer een verzameling van topics die niet direct onder een andere rubriek passen.
Aangezien het in dit geval niet uitsluitend over palmen ging, maar ook vele andere exoten en vooral het klimaat ginder vond ik de palmenrubriek niet de meest passende.
Hopelijk is het daarmee duidelijker?
Wel wil ik even benadrukken dat ook het Palmvrienden team gewoon liefhebbers zijn die volledig vrijwillig vele uren tijd opofferen om het forum zo aangenaam en overzichtelijk mogelijk te houden. De topic indeling is natuurlijk altijd voor discussie vatbaar en daar staan we zeker voor open maar liefst wel op een constructieve en positieve manier.![]()
Grt
Niek
Begrijp ik Niek en daar heb je gelijk in. Het enige is dat ik op andere fora nooit meemaak is dat 2 onderwerpen in no time worden verplaatst naar een plek waar weinigen zullen kijken en ook nog zonder een mededeling van de moderator.
Ik zou er voor pleiten om topics waarbij streetview links en beschouwingen over een klimaat (Londen) dat zo dicht bij het onze ligt gewoon te laten staan in het palmtopic. Volgens mij biedt dat veel inzicht in wat palmen aankunnen in eenzelfde klimaat waar het tot -5C wordt.
Het punt is dat sommige topics in het palmforum gaan over trachies die niet willen groeien en/of waarvan de wortels wel/niet gezond zijn, maar strikt genomen moeten die dan ook naar het plantendokter forum. Kortom volgens mij zijn er al te veel subfora om uit te kiezen waardoor je waardevolle info juist mist, en als de moderator dan ook nog gaat schuiven met onderwerpen schiet het zijn doel allemaal een beetje voorbij volgens mij. Persoonlijk zou ik het forum een beetje vereenvoudigen, dat is ook prettig/gemakkelijker voor de moderators, maar dat is mijn mening.
groet,
Axel