Europalms geeft geen gehoor

Plaats hier nieuws en tips in verband met de exotische planten hobby.

Re: Europalms geeft geen gehoor

Berichtdoor Orlandi16 op 20 sep 2012 19:32

Hallo,

Wil je een plant van bij Europalms dan ga je best ter plaatse. Daar kan je ook meteen kennismaken met drh James die niet de perfecte handelaar is maar die over Palmen spreekt met zijn hart en nieren. De passie stroomt eruit en dat maakt veel goed.
Hij zal ook eerlijk zijn in de verkoop en goeie tips meedelen.
In onze tuin staan er ongeveer een tiental fortuneis waarvan zeer grote en kleinere. Degene die het beste de winter hebben overleefd zijn diegene van Europalms et met grote voorsprong. Ik zou zeggen als je een winterharde trachy (de Belgica soort) of yucca rostrata nodig heb ga ze dan bij James afhalen.
Voor een propere, spoedige en behoorlijke bestelling ga je best bij Palmshop. Altijd tevreden.
Butia or not Butia
Orlandi16

14 bedankjes

Berichtdoor orinoco op 22 sep 2012 12:38

[quote="Erwin"]Hier hetzelfde probleem, ik wacht al maanden op m'n bestelling.

Hier idem dito,eind juni zaden van een vijftal palmsoorten besteld,maar tot op heden niets ontvangen... :cry: Geld is destijds direct overgemaakt.Ik was deze bestelling eigenlijk al vergeten maar werd er door het lezen van deze thread weer aan herinnerd.Niet kunnen leveren is O.K.,maar dan is het wel zo fatsoenlijk het bedrag terug te storten...

Groet,Ben
orinoco

78 bedankjes

Berichtdoor turtleboy op 22 sep 2012 18:23

Zeker niet netjes van dit bedrijf,als ik jullie was nam ik wel de nodige maatregelen het minste is toch wel even een bericht sturen.
Maar ja,hoor het wel steeds vaker dat bedrijven spullen niet of veel te laat leveren en de communicatie laat te wensen over in deze crisis tijd zouden ze toch beter moeten weten zo behandel je klanten niet.
Deze verdiend in ieder geval geen palmvrienden label!!!!
Legio patria nostra
Honneur et Fedelite
turtleboy

72 bedankjes

Berichtdoor djoeke op 22 sep 2012 19:45

Lees dit nu allemaal pas en zou ook niet voor mij zijn goed communiceren is belangrijk ook al ben je op reis dan kan je volgens mij overal gemakkelijk even je mails nakijken .
Heb al een paar bestellingen en frankrijk en amerika gedaan en zelf dat gaat goed dus moet het binnen belgie toch ook wel lukken hé
Grtz Bart.

Wil je mijn tuin zien klik dan HIER.
djoeke

131 bedankjes

Berichtdoor Erwin op 07 okt 2012 18:27

Iemand al wat gehoord van James, ik krijg weer geen antwoord.
Erwin

1 bedankjes

Berichtdoor junglegarden op 08 okt 2012 10:30

Met europalms heb ik geen ervaring maar wel een hele slechte ervaring met cemmunos webshop waar ik begin maart een bestelling deed, betaald heb en nog steeds niets ontvangen ondanks gestuurde mails waar of geen antwoord op kwam of er smoesjes werden verteld van dat het geld zou worden terugbetaald wat niet gebeurde en ik bleek niet de enige te zijn, het geld beschouw ik als afgeschreven en eigenlijk is het een soort diefstal :(
junglegarden

11 bedankjes

Berichtdoor AIREMULP op 08 okt 2012 15:48

Er is sinds een paar dagen weer wat nieuws op cemunnos omtrend deze kwestie. Er gaat ook het 1 en ander terug betaald worden .!! :onzeker: Moet je maar even kijken op cemunnos.
Edwin
One life, live it !!
AIREMULP

135 bedankjes

Berichtdoor hexina op 08 okt 2012 18:54

Tja waar ik niet met ideal kan betalen koop ik nooit iets.
Ik koop trouwens liever van de forumleden. En trouwens mypalmshop is ook erg goed. Snelle service goed verpakt en mooie planten :thai: :thumb_up:
"Een dwaas ziet niet dezelfde (palm)boom als een wijze."
hexina

67 bedankjes

Berichtdoor wsnbm op 09 okt 2012 20:10

Zeker met onze hobby kan een weekje of 8 wachttijd cruciaal zijn, voor sommige zaden heeft het dan waarschijnlijk al geen zin meer ze de grond in te steken.
8 weken is bv 3x zo veel weken als het aantal weken zomer die we gemiddeld hebben ;-)

Ik stel voor het duimpje terug te nemen, je wordt toch op het verkeerde been gezet, en daar moeten we niet willen.
Het duimpje is ook een soort kwaliteitskeurmerk, dus daar wel aan voldaan worden.

Communicatie juist in deze tijd is extreem gemakkelijk, omdat je het op zoveel manieren kunt doen, je hoeft geen duif meer pad te sturen om een boodschap door te geven.

Aardig of niet, Business is business.
Groet,
John
wsnbm

186 bedankjes

Berichtdoor Erwin op 22 okt 2012 18:50

Zijn er leden van hier die toevallig de afgelopen tijd nog een bezoek hebben gebracht aan Europalms?
Probeer nog steeds telefonisch contact te krijgen, maar steeds geen gehoor.
Weet iemand hoe het er voor staat met Europalms?
Erwin

1 bedankjes

Vorige
Volgende

Keer terug naar Nieuws en tips