Toro ! Geweldig bouwwerk man !
Mocht ik ook maar één palm of maar enkele hebben om te beschermen dan deed ik het net op dezelfde manier, een echt huis rond bouwen
Je pakt het perfect aan ! Rondom rond komt grote (3 laagse) noppenfolie neem ik aan ? Jammer dat het dak niet transparant is, is nu zeker geen ramp dat het donker is maar onze winsters zijn al zo donker dus hoe meer licht de palm krijgt hoe beter natuurlijk. Zo'n blazertje is perfect, houd de boel mooi vorstvrij en zorgt ook nog eens voor luchtverplaatsing en drogere lucht

Natuurlijk wel steeds de deur open zetten wanneer het niet vriest of maar lichtjes overdag want verluchten is even belangrijk ! Ook zorgen dat de bladeren de plastiek niet raken anders verbranden die alsnog ! Ik zie op bepaalde foto's dat het daar heel open is met grote velden achter jullie tuin, dus ik neem aan dat het daar ook flink koud word. Ik zou persoonlijk (ga ik nu hier ook doen) aan de buitenkant Noppenfolie maar aan de binnenkant ook nog eens noppenfolie hangen, dus een dubbele laag plus heb je ertussen ook nog eens een extra luchtlaag wat nog eens extra isoleerd. Heb dit bij één hok afgelopen winter al geprobeert en dat scheelt enorm ! Kwestie om dat vuurtje dat ook zoveel stroom verbruikt niet teveel te moeten laten aanslaan begrijp je ?! Natuurlijk hoe beter geisoleerd, hoe belangrijker verluchten is

Goed dat het bouwwerk ook al groot genoeg is zodat je het nog vele jaren opnieuw kan gebruiken zonder dat je het weer moet vergroten omdat de palm steeds groeit

Nog een voordeel, je kan er nog andere planten in kwijt

Nu alleen nog hopen op geen stroompanne tijdens strenge vorst
Komt goed !