Nog een laatste update voor dit jaar. Zoals jullie kunnen zien is alles enorm gegroeid. Deze foto"s werden deze namiddag genomen. Hoogstwaarschijnlijk hebben we vandaag de laatste stuiptrekkingen van de nazomer meegemaakt. de strelitzia bloeit voor de tweede maal dit jaar .
cyathea brownii
cyathea medullaris let op de wortelgroei aan de voet van de stam na de truc van RO
ook de ipomea geeft nog iedere dag nieuwe bloemen ricinus communis pandanus furcatus zaailingen (2) de gele brugmansia explodeert voor de derde keer dit jaar
op de voorgrond een nieuwe aanwinst : de brahea armata van danny van palmeria
de verzameling ( boom)varens
de gepanacheerde brugmansia bloeit voor de eerste keer dit jaar
Amai, nog flinke groei sinds ik er geweest ben Wilfried Die varens (Cyathea's) zijn inderdaad echt prachtig en in het echt veel groter. Foto's bedriegen. Ik ben ook verliefd op je Washi, pracht exemplaar waar je zeker fier op mag zijn ! Nog even genieten en niet aan de aankomende winter denken
Ronduit schitterend. Het inspireert me geweldig. Een afscheid van de zomer in GRANDEUR. Dit zijn superborders, lekker vol met mooi uitgegroeide exoten. Veel succes ook met de overwintering, en ik zie al uit naar jouw foto's gedurende het komende seizoen.
Omdat mijn bloeiende strelitzia"s in een overvolle veranda toch maar in het niet verdwijnen, heeft Marleen deze namiddag haar creativiteit eens de vrije loop gegeven zodat we nu toch wat meer plezier gaan beleven aan deze prachtbloemen (Ook de bloeiende camelia, skimmia en viburnum tinus kwamen goed van pas, enkel de gypsofila komt niet uit de tuin)